بیمار با کراتینین 8.3 دیالیز باید در حال حاضر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار با کراتینین 8.3 دیالیز باید در حال حاضر

بیمار با کراتینین 8.3 باید صبور Ahora¿El دیالیز با کراتینین 8.3 دیالیز نگاهی اکنون باید انجام دهد؟ به طور کلی، دکتر بیمار با کراتینین 8.3 recomiendará به دیالیز .با این حال، به عنوان یک دکتر، من نمی خواهم بیمار به آن را، دلیل آن را فقط یک روش کاهش سطح کراتینین است، می تواند بیماری های کلیوی در ریشه آن را درمان نیست.

برای درمان بیماری کلیه در وهله اول، ما باید برای متوقف التهاب در riñónes.Eso آسان نیست .There بسیاری از طب غربی و طب سنتی چینی می توانید این اثر .با این حال، به اندازه کافی .این لغو ایمنی ما دستیابی به ما آسان به عفونت و بیماری consegir خواهد آسان است به عود. بنابراین، ما باید گام دوم است، که ماتریس elimincion schedular کلیه ایمنی کامل و اضافی.

برای حذف پیچیده ایمنی در کلیه، ما با استفاده از گیاهان دارویی پزشکی سنتی از آنجا از مواد فعال از گیاهان چینی را می توان با پیچیده ایمنی، تقسیم ترکیب شده و مرخص خارج از بدن. علاوه بر این، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها، به طوری که ماتریس سلول های ایمنی پیچیده و اضافی که باعث فیبروز کلیوی در تصویر می توان دریافت کرد.

مهم ترین چیز این است که تمیز کردن و تعمیر سلول های خونی و کلیوی است dañadas.Este paso.Para سوم تمیز کردن خون، طب غربی است همودیالیز .با این حال، همودیالیز تنها می تواند سموم مولکول کوچک مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک حذف .این مولکول بزرگ مانند سموم هموسیستئین و پروتئین متصل شونده به رتینول هنوز در خون هستند و باعث آسیب های جدی تر. در طب چینی، طب میکرو چینی Osmotherapy همچنین می توانید اثر تصفیه خون دست یابد.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید ایمیل ارسال کنید و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com به طور مستقیم، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا مشورت واتساپ: +8615732170898 همه می توانید به yudarle با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: