درمان موثر برای درمان مرحله 4 در کلیه فشار خون بالا Enferemdad
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان موثر برای درمان مرحله 4 در کلیه فشار خون بالا Enferemdad

درمان موثر برای درمان مرحله 4 در Enferemdad کلیه فشار خون بالا بیماری کلیوی فشار خون بالا کلیه اشاره به آسیب طولانی مدت ناشی از پرفشاری خون کنترل نشده. مرحله 4 در بیماری فشار خون بالا کلیه این معنی است که کلیه به شدت با عملکرد پایین کلیه آسیب دیده. در این مرحله، بیماران باید یک درمان موثر برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه، که می تواند یک نتیجه خوب برای آنها را داشته باشد.

درمان موثر برای مرحله 4 از بیماری فشار خون بالا کلیه چیست؟ در اینجا برخی از پیشنهادات از درمان توصیه شده توسط کارشناسان در بیمارستان ما می باشد.

1. رژیم درمانی

حفظ رژیم غذایی خوب و برنامه ریزی شده می تواند به کاهش بار کلیه کمک کند و کاهش برخی از علایم شدید برای بیماران. رژیم غذایی خاص باید در شرایط بیماری خود از بیماران، که ممکن است شامل کم پروتئین، کم نمک، مصرف پتاسیم و فسفر کم، و غیره شما می توانید یک دکتر مشورت آنلاین، که پیشنهادات بیشتر را بستگی دارد مورد شما.

2. کنترل فشار خون

از آنجا که بیماری فشار خون بالا کلیه است فشار خون بالا به طور عمده به دلیل بیماران نیاز به دارو برای کنترل فشار خون خود را به خوبی، که می تواند بار بر روی کلیه و حفاظت کلیوی را کاهش دهد ایجاد می شود.

3. تعمیر آسیب دیده بافت کلیه و بهبود عملکرد کلیه

در مرحله 4 از بیماری فشار خون بالا کلیه، کلیه به شدت آسیب دیده بود عملکرد کلیه 15٪ -29٪، و برخی از بیماران ممکن است علائم شدید، مانند پروتئین، تورم، کم خونی، و در. بیماران ممکن است در نهایت وارد نارسایی کلیوی بدون درمان موثر است.

در اینجا ما نشان می دهد طب چینی برای بیماران در بیمارستان ما، از جمله میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، انما درمان، طب سوزنی، درمان طب چینی دهان و دندان، و غیره این درمانها توابع از اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن سموم و مواد زائد و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها. سپس شما می توانید آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه است. سپس شما می توانید کمک به جلوگیری از پیشرفت فاز 4 از بیماری فشار خون بالا کلیه و انجام یک پیش آگهی خوب.

بالا درمان های موثر برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله فشار خون بالا 4. اگر شما هنوز هم برخی از سوالات را بعد از خواندن، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال پست الکترونیکی به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا دکتر ما مشورت واتساپ 8615732170898، همه می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: