دختر من گفته شد که سطح کراتینین او 6 است این خطرناک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دختر من که 55 سال گفته شد که سطح کراتینین او است 6 این خطرناک است؟ این سوال را از ما "دکتر آنلاین" بخشی است، آن است که سوال یک نفر، آن را در رابطه با بسیاری از مردم نیست. اجازه بدهید ما را نگاه در پاسخ از کارشناسان ما.

در درمانگاه، برای افراد مبتلا به کراتینین 6، آنها در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، که تقاضا آنها به شرایط درمان منظم در حال حاضر، بنابراین برای جلوگیری از مرحله پایان بیماری کلیه، که همچنین به عنوان شناخته شده ی ارومیه، این یک زندگی است بیماری تهدید. در سنتی، hormonotherapy یا immunosuppressor در تقاضا برای کنترل این بیماری است. اگر کراتینین سطح بالا به 8.0، که است که می گویند، این بیماری است سقوط به مرحله پیشرفته ای از این بیماری، پس از دیالیز خواهد شد برای به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری قبل از بیمار دریافت پیوند کلیه استفاده شود.

در روز های ما، مردم انتخاب های بیشتر برای درمان نارسایی کلیه. برای افرادی که سطح کراتینین 6 است، آنها می توانند برخی از روش های درمانی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی به منظور بهبود عملکرد کلیه را انتخاب کنید، در نتیجه به کاهش سطح کراتینین. در میان کسانی که درمان، طب میکرو چینی Osmotherapy از معروف ترین آنها است، آن را به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده شده است. بنابراین برای شرایط دختر خود را، شما می توانید فکر می کنم از آن را به شما بدهد.

در یک کلام، برای افراد مبتلا به کراتینین 6، آنها نیاز به شرایط درمان مناسب در حال حاضر، اگر درمان نشود، خطرناک است. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا درمان بیماری های کلیه، بنابراین تردید نیست که دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: کراتینین 6 , 0 سطح کراتینین بالا نارسایی کلیه درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: