چگونه می توانید سطح کراتینین بالا شما را کاهش دهد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانید سطح کراتینین بالا شما را کاهش دهد

چگونه می توانید سطح بالایی از CreatininaAlto کاهش سطح کراتینین را کاهش می دهد جستجو شایع در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به دلیل کنترل دقیق سطح کراتینین در خون یعنی شما می توانید تاخیر انداختن و یا جلوگیری از دیالیز است. با این حال، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی که کراتینین سرم سطح در حال حاضر بسیار بالا، چگونه می تواند به طور موثر کاهش می یابد؟

علل سطوح بالای کراتینین در بیماری های کلیوی چیست؟

برای پیدا کردن چگونه سطح کراتینین بالا ممکن است به حد طبیعی کاهش می یابد، به وضوح باید بدانید که چگونه در صورتی که سطح کراتینین سرم بالا.

در واقع، علل متعددی برای افزایش سطح کراتینین در خون وجود دارد، اما بسیاری از آنها را افزایش می دهد به دلیل اختلال عملکرد کلیه. کراتینین ماده است که می تواند از طریق کلیه ها عبور کند، چرا که جریان خون از طریق کلیه، کراتینین خون خواهد شد به خارج از بدن از طریق ادرار حذف شده است. برای افراد مبتلا به آسیب کلیه، کلیه خود را می توانید خون فیلتر نیست و همچنین قبل، به عنوان یک نتیجه از آن، کراتینین می سازد تا در خون، منجر به افزایش کراتینین سرم.

چگونه می توانید سطح کراتینین بالا شما را کاهش دهد؟

برای افراد با سطح کراتینین بالا به دلیل یک مشکل کلیه، اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا، آنها نیاز به تقویت کلیه ها و برای اولین بار از بهبود عملکرد کلیه. اگر چه برخی از داروها را می توان مورد استفاده برای کنترل یا متوقف کردن سطوح بیشتر بالا کراتینین، معمولا اثرات درمان موقت را نشان می دهد. هنگامی که آنها قطع مصرف مواد مخدر و یا کاهش دوز دارو، دوباره افزایش می دهد سطح کراتینین سرم.

برای کاهش سطح کراتینین بالا به محدوده طبیعی به طور دائم، درمان باید از درمان از صدمه به کلیه ها شروع می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان پزشکی به طور گسترده استفاده برای تعمیر آسیب کلیه در بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه است. این یک درمان گیاهی است و رفتار آسیب کلیه با فعال کردن سلول های کلیه مجروح ذاتی و افزایش ظرفیت خود را برای خود شفا. بنابراین، عملکرد کلیه را می توان افزایش یافته است.

ما سطح کراتینین بالا است که به علت تجمع کراتینین خون، تا زمانی که عملکرد کلیوی بهبود یافته است بیش از حد کراتینین از بدن خارج و، البته، سطح بالای کراتینین کاهش می یابد éxito.Si شما +8615732170898، همه می توانید: در چین میکرو Meidicina یا نیاز به کمک دیگر osmterapia درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید با دکتر آنلاین ما می توانید در WhatsApp مشورت کمک با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: