پروتئین ادرار 2+ کراتینین 1004 میلی مول / L است، تورم در اورمی، ¿Qie کاری انجام دهید؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پروتئین ادرار 2+ کراتینین 1004 میلی مول / L است، تورم در اورمی، ¿Qie کاری انجام دهید؟
ادرار Protenía 2+ کراتینین 1004umol / L است، تورم در اورمی، ¿باید انجام Qie نام: وانگ فی
جنسیت: مرد
سن: 32 سال
کشور: چین
تشخیص: ارومیه
کلمه بیمار:
2+ پروتئین ادرار، کراتینین 1004umol / L سرم، تورم در اورمی: این بیمار تنها 2+ پروتئین در ادرار. اما پس از چهار سال، کراتینین سرم خود بالا می رود به 1004umol / L، و او نیز از تنگی قفسه سینه، تنگی نفس و ادم رنج می برد. بیماری خود را تا به اورمی پیشرفت کرده است.
به منظور او را از خطر نجات، او را به بیمارستان ما می آید، بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت بیمارستان کاهش اعضای خانواده همراه است.
دیالیز درمان است، اما تنها درمان است. در بیمارستان ما، یک روش سیستماتیک از طب چینی است که برای درمان اورمی استفاده می شود. این درمان طب چینی شامل حمام پا دارو سیستماتیک، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، کانگ مای و دارویی مخلوط سوپ. درمان های طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد، بهبود گردش خون، التهاب و لخته شدن خون، ماتریکس خارج سلولی، ترمیم زخم سلول های ذاتی کلیه و تسکین ایسکمی کلیوی و وضعیت کمبود اکسیژن جلوگیری می کند. بنابراین، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی افزایش یافته است.
پس از دو هفته درمان، التهاب بدیهی برطرف شد. وزن بدن شده است از 18 کیلوگرم کاهش می یابد. با ناپدید شدن ادم و بهبود نارسایی احتقانی قلب، شما می توانید خود را در پشت قرار دارند. پس از آن روح و اشتها خود را هر دو بهبود یافته است.
2+ پروتئین ادرار، کراتینین 1004umol / L سرم، تورم اورمی: شما ممکن است سه بار به 2 بار در هفته حتی از دیالیز در دسترس نباشد خلاص شدن از شر کاهش دیالیز.
ما درمان tradiiconal طب چینی برای بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به ارمغان آورده است امید است. اگر شما اتفاق می افتد به یک بیمار کلیوی و پیدا کردن یک درمان موثر در کشور خود، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بهترین بیمارستان است. هر گونه سوال، شما می توانید یک پیام را ترک و یا چک دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: