چه شما می توانید برای کمک به سندرم نفروتیک من
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه شما می توانید برای کمک به سندرم نفروتیک من

چه شما می توانید برای کمک به سندرم نفروتیک من "من به سندرم نفروتیک رنج می برند. چه می توانم انجام دهم برای کمک به وضعیت من؟" کاملا تعدادی از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می شک مشابه است. حالا اجازه دهید نگاهی سریع با هم.

سندرم نفروتیک ثبات در اسرع وقت

سندرم نفروتیک است با پروتئینوری عظیم، تورم، hypoproteinemia و چربی خون مشخص می شود. بدون درمان به موقع و موثر، می تواند نارسایی کلیه به سرعت توسعه. استروئیدها و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده می شود برای جلوگیری از التهاب کلیه و کاهش از دست دادن مواد مخدر پروتئین است. اگر شما نمی خواهید به از عوارض جانبی مختلف درمان استروئید رنج می برند، شما می توانید از درمان های طب چینی، مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا دارو، ترکیب کانگ مای و چند سوپ دارویی را امتحان کنید. آنها می توانند یک محیط خوب برای خون برای کمک به تعمیر کلیه های آسیب دیده ایجاد کنید. شما همچنین می توانید طب غربی و طب چینی ترکیب برای رسیدن به اثر درمانی بهتر است.

اجتناب از عود سندرم نفروتیک

عود مکرر یک مشکل شایع در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، که می تواند به نارسایی مزمن کلیه می شود است. در هر روز، شما می توانید بسیاری از چیزهایی که برای جلوگیری از آن در محدوده زمانی معین انجام دهد. برای مثال، شما باید یک رژیم غذایی کلیه دوستانه برای پاسخگویی به نیاز بدن خود را در حالی که قرار دادن فشار اضافی بر روی کلیه را دنبال کنید. شما همچنین می توانید برخی از ورزش ملایم مانند پیاده روی و آهسته دویدن برای تقویت ایمنی خود را برای کمک به مبارزه با این بیماری، مانند سرد به منظور کاهش خطر عود را انجام دهد. علاوه بر این، شما باید یک نگرش مثبت را حفظ کند، به یک استراحت خوب و جلوگیری از برخی از عادات بد مانند نوشیدن و سیگار کشیدن.

چه می توانم انجام برای کمک به سندرم نفروتیک من؟ اگر شما می توانید این دو جنبه ترکیب، ممکن است که شما می توانید به نارسایی کلیه و جلوگیری از یک زندگی طبیعی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سندرم نفروتیک، لطفا دکتر آنلاین تماس، رایگان، و یا یک پیام زیر ترک، شما همچنین می توانید به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال ایمیل و مشورت دکتر ما در WhatsApp: 8615732170898. ما خوشحال به کمک هستند.





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: