علائم و نشانه های سطح کراتینین بالا چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علائم و نشانه های سطح کراتینین بالا چیست

علائم سطح بالا CreatininaLa کراتینین چیست است یک محصول زائد سوخت و ساز بدن muscular.Los کلیه حذف کراتینین. بیش از سطح کراتینین ممکن است توسط سن، جنس، نژاد، رژیم غذایی، توده عضلانی را تحت تاثیر قرار برخی داروها و بیماری های مزمن. به طور کلی، سطح بالای کراتینین به بیماری کلیوی مرتبط است و بسیار مهم است که به بررسی سطح کراتینین به طور منظم. خب، چه علائم و نشانه های سطح کراتینین بالا هستند؟

علائم و نشانه های سطح کراتینین بالا چیست؟

کلیه ارگان های مهم به حذف مواد زائد از خون هستند. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، زباله های اضافی را نمی توان از خون کامل و به طور کامل تخلیه می شود. در این وضعیت، کراتینین در خون تجمع می یابد و پس از آن سطح کراتینین بالا رخ می دهد. افراد مبتلا به مشکلات کلیوی معمولا از علائم زیر را داشته باشد:

1. مشکلات دستگاه گوارش مانند کاهش اشتها، تهوع و استفراغ

2. کف آلود یا ادرار شامپانی

ادرار 3. خون

4. تورم یا ادم

5. فشار خون بالا

6. خارش پوست

7. تغییرات در ادرار و تکرر ادرار در شب، کاهش برون ده ادرار و آنوری

8. خستگی یا خستگی

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا؟

1. تغییرات رژیم غذایی

سطح کراتینین بالا رژیم غذایی به طور کلی در سدیم کم است، اما پروتئین با کیفیت بالا، فسفر و پتاسیم محدود شده است. چقدر می تواند شما خوردن آن به شرایط خاص خود را دارد. اگر می خواهید بدانید که چقدر شما می توانید غذا خوردن، شما می توانید آنلاین نگاه کنید و یا یک پیام به sjzhospitalrenal@hotmail.com را ترک کنند. ما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد.

2. بهبود عملکرد کلیه

علت ریشه ای بافت کلیوی کراتینین بالا و کاهش عملکرد کلیه آسیب دیده است، چرا که ما نیاز به تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. فقط در این راه شما می توانید سطح کراتینین بالا اساسا کاهش می دهد. در اینجا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می کنیم. در این روش درمانی در طب سنتی چینی است، آن را خارج شده است استفاده می شود. از طریق اتساع عروق خونی، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی، کلیه مجروح می توان تا حدی تعمیر و عملکرد کلیه به تدریج ممکن است بهبود بخشد. علائمی مانند کاهش اشتها، تغییرات ادرار، خارش پوست و فشار خون بالا می تواند تمام رهایی.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر درمان های بیماری renla، شما می توانید با دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: