چه کار باید پس سطح کراتینین دیالیز بالا باقی می ماند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه کار باید پس سطح کراتینین دیالیز بالا باقی می ماند

چه کار باید پس از دیالیز سطح کراتینین باقی می ماند نسبت Altami یک بیمار از نارسایی کلیه و کراتینین به دکتر 779.Su توصیه مصرف دیالیز سه بار در هفته است، اما سطح کراتینین او هنوز هم بسیار باقی مانده است بالا. می تواند شما را به ما بگویید چه کاری انجام دهید؟

چرا بعد از دیالیز، taodavia سطح کراتینین بالا است؟

در حالی که خانواده او در حال حاضر در دیالیز هستند، شما می توانید عملکرد کلیه را بهبود و درمان نارسایی کلیه .Primero، دیالیز تنها سه بار در هفته. بنابراین انجام، بسیاری از مواد سمی در خون خود را ادامه . به همین دلیل سطح کراتینین خود را حتی بیشتر است، در حالی که او در دیالیز است. دوم، دستگاه دیالیز است به عنوان پیچیده کلیه است. شما فقط می توانید سموم از بدن micromolecular خود حذف کنید.

چگونه برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز؟

برای درمان نارسایی کلیه، اولین قدم این است که حذف سموم از sangre.Cuando خود را snagre در C irculation چپ سالم است، نه تنها می تواند مواد و اکسیژن utilies کلیه است، اما همچنین می توانید از آسیب به ارگان های دیگر را کاهش می دهد و سیستم های بدن به عنوان جریان خون در سراسر بدن. پس از تصفیه خون، گام مهم دیگری است که برای بازگرداندن این سلول کلیوی معلول. هنگامی که عملکرد کلیه خود را بهتر، او قادر به جلوگیری از دیالیز خواهد بود.

پیوند کلیه یک گزینه درمانی برای او است. با این حال، آیا شما یک اهدا کننده کلیه؟ حتی اگر شما می توانید یک اهدا کننده کلیه پیدا کنید، به تحمل بسیاری از عوارض جانبی به عنوان رد پیوند کلیه، داروهای سرکوب کننده ایمنی برای زندگی، عوارض این داروها، و غیره در همین حال، میزان بقای کلیه پس از ده سال بسیار کم است.

بنابراین، تعمیر کلیه خود را به آنها بهتر کار یک گزینه درمانی برای او بهتر است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است، چرا که باید آن را امتحان کنید.

اگر شما علاقه مند در این درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا مشورت در WhatsApp: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: