کاهش سطح کراتینین 8.5 در بیماری مزمن کلیه و حتی دیالیز جلوگیری از
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کاهش سطح کراتینین 8.5 در بیماری مزمن کلیه و حتی دیالیز جلوگیری از
سطح کراتینین 8.5 Recude در بیماری مزمن کلیه و حتی جلوگیری از پدر DiálisisMi 65 است، او diabetos با سطح قند خون تحت کنترل، و همچنین دارای فشار خون بالا. در حال حاضر سطح کراتینین خود را به عنوان بالا به عنوان 8.5 از mg / dl، چگونه به کاهش کراتینین بالا است؟ می توانید دیالیز اجتناب کنید؟ لطفا کمک کند. "این یک ایمیل از صندوق پست الکترونیکی ما، sjzhospitalrenal@hotmail.com است. در این مقاله، متخصص در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، پیشنهادات است.
همانطور که می دانیم، فشار خون بالا و دیابت علل اصلی بیماری کلیوی هستند. گفت: پدر شما را دارای فشار خون بالا و دیابت و سطح خود را از creatininine حال حاضر به عنوان بالا به عنوان 8.5 (سطح طبیعی 0.5-1.3 از mg / dl). این به این معنی که کلیه های شما به شدت با عملکرد پایین کلیه آسیب دیده.
به طور کلی، در صورتی که سطح بیش از creatininine 5، توصیه بیماران به دیالیز، که می تواند سموم و مواد زائد را حذف و طولانی شدن طول عمر خود را. با این حال، مدت زمان دیالیز همچنین می توانید برخی عوارض جانبی جدی به بیمار شود. بنابراین ما نشان می دهد شما را به برخی از درمان های طبیعی برای جلوگیری از دیالیز.
در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب چینی (TCM) درمان سنتی برای بیماری های کلیوی و برخی از درمان های طبیعی چینی مانند طب میکرو چینی Osmotherapy، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، طب سوزنی، انما درمان، Maikang وجود دارد مخلوط، و غیره. بسته به شرایط از پدر خود را، ما درمان های مختلف فراهم می کند.
برای مثال، ما خواهد حمام پا درمان برای او ارائه دهد. با قرار دادن انواع مختلف طب چینی در پا سوپ حمام، فقط پا در آن مجموعه است. و درمان با حمام پا می تواند کمک به گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون در بدن، می تواند کمک به از بین بردن که سموم و مواد زائد است. علاوه بر این، از طریق عرق کردن در حمام پا، شما همچنین می توانید از بین بردن برخی زباله از طریق پوست کمک کند. این می تواند به کاهش سطح کراتینین تا حدی کمک کند، و همچنین می توانید برخی از علائم، مانند تورم، خارش پوست، پوست خشک از بین بردن، بهبود کیفیت خواب، و دست و پای خود را گرم.
علاوه بر این، برخی از درمان های دیگر است که می تواند بافت کلیه آسیب دیده خود را ترمیم و بهبود کلیه، از جمله عملکرد طب میکرو چینی Osmotherapy وجود دارد.
ما باور داریم که، از طریق یک درمان سیستمیک، پدر خود را می توانید پیشرفت های بزرگ در شرایط خود را، و می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان چینی ما، ممکن است یک دکتر آنلاین به طور مستقیم یا ترک یک پیام مشورت، شما همچنین می WhatsApp تماس: 8615732170898. ما همیشه در اینجا برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: