بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگراه برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگراه برای جلوگیری از دیالیز

بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگراه به اجتناب از DiálisisLa بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است و تا کنون هیچ درمانی برای این بیماری paicentes .این نیاز به دیالیز برای حفظ زندگی وجود دارد. با این حال، بسیاری از بیماران می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز. آیا ممکن است؟

ممکن است که مردم در دیالیز برای خلاص شدن از دیالیز است. جری، مصر، یک بیمار PKD است. پدر خود را از PKD فوت کرد و سه برادر و یک خواهر او همه در دیالیز با توجه به PKD بود. جری پس از دیالیز نگران بود. در ذهن او، دیالیز به معنای مرگ. با این حال، در خانه، دکتر گفت که هیچ گزینه دیگری به جز پیوند دیالیز و کلیه وجود دارد. اما جری نمی دهد تا جستجو برای جایگزین. در نهایت، پس تعقیب بی امان، جری پیدا شده است SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری است، که یک بیمارستان و متخصص بیماری های کلیه در بزرگتر در چین است. مایل به جلوگیری از دیالیز، جری می آید را به بیمارستان ما برای درمان.

هنگامی که ما جری در نگاه اول دیدم، آن را ضعیف و آزار دهنده بود. از آنجا که از ادم و کمبود کلسیم می تواند تنها لنگی. کیست های کلیوی بزرگتر در کلیه چپ 44 * 45 میلی متر است و کلیه راست 42 * 41mm است. از آنجا که از کیست های بزرگ کلیوی، او درد شدید پشت را تجربه کرد. سطح کراتینین او 829umol / L است

در مواجهه با مشکلات و چالش ها، ما ایمان به کمک به جری بازیابی خوب بود. کلیه کارشناسان ما یک طرح سیستماتیک از درمان بیماری خود را، که با هدف کمک به خلاص شدن از شر دیالیز ساخته شده است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان محبوب و موثر برای مقابله با PKD شامل انواع مختلف پودر پزشکی چینی است. با نفوذ مایع دستگاه و روش اسمز موثر داروهای میکرونیزه چینی را می توان به طور مستقیم به کیست های کلیوی ارسال و کیست های کلیوی کوچک. مواد تشکیل دهنده فعال در طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد و برخی از مسدود شده و سپس بیشتر و تازه تر جریان خون به کلیه ضعیف و بهبود کلیه آسیب دیده. علاوه بر این میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، مخلوط مای کانگ، حمام درمانی، حمام پا و سوپ دارویی نیز می تواند استفاده شود که دارای اثرات زیادی بر بهبود عملکرد کلیه است.

5 روز بعد، آزمون انجام شد و در نتیجه تعجب آور بود. سطح کراتینین خود را به 687 umol / L از / L. کیست های کلیوی بزرگ 829umol در کلیه راست به 38 * 34 میلی متر کاهش یافته است کاهش می یابد و کیست کلیوی در کلیه چپ افزایش یافته است به 36 * 34mm کاهش می یابد.

تمایل جری به از شر دیالیز به دست آمده است. من سپاسگزار خواهد بود به درمان طب چینی ما است. علاوه بر این، در بیمارستان ما، ما خانواده و برادر هستند و hermanas.Si شما به دنبال برای درمان های جایگزین و یا نیاز به کمک های دیگر از بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، همچنین می تواند آنلاین یا WhatsApp دکتر ما مشورت: + 8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: