هنگامی که بیمار بیماری مزمن کلیه دیالیز طول می کشد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هنگامی که بیمار بیماری مزمن کلیه دیالیز طول می کشد
زمانی که Paceinte بیماری مزمن کلیه را DiálisisLa دیالیز یک درمان جایگزینی کلیه که با استفاده از یک دستگاه خاص برای فیلتر مواد زائد، نمک و sangre.¿ مایع اضافی هنگامی که بیمار endiento دیالیز مزمن کلیه است طول می کشد؟
بیماری مزمن کلیوی (CKD) دارای پنج مرحله بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR).
فرد عادی است میزان فیلتراسیون 90-120ml / دقیقه گلومرولی است. ESRD است که گلومرول می سازد کمتر از 15 میلی لیتر / دقیقه است. تجمع زباله های مانند: اوره و کراتینین در خون پیش بینی مراحل CKD.
این زمانی است که یک فرد نیاز به CKD دیالیز. دیالیز قادر به حذف مواد زائد از بدن ما است. اگر چه دیالیز می تواند زندگی خود را نگه دارید، آن را یک درمان کامل نیست، proque در دراز مدت عوارض بسیاری از جمله گرفتگی عضلانی، خارش پوست و نارسایی قلبی، و غیره بنابراین، بسیاری از می خواهید را به بیماران دیالیزی در دیالیز.
در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، درمان طب چینی حاوی سیستماتیک پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، مخلوط مای کانگ، حمام پا و سوپ دارویی. این درمان ها کار متفاوت است، اما همه آنها به کلیه مفید است. در نارسایی کلیه، هدف شما این است برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده، فعال کردن سلول های ذاتی کلیه، تقویت بافت سالم کلیه است. این طب چینی سیستماتیک می توانید برخی از عملکرد کلیه بازگرداند. هنگامی که GFR بهبود یافته است به بیشتر از 15، دیالیز می تواند اجتناب شود و یا حداقل مدت زمان دیالیز می توان کاهش داد.
دیالیز یک درمان برای بیماری مزمن کلیه است، اما از آن است که تنها راه نیست. در مقایسه با دیالیز، درمان های طب گیاهی چینی بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی ارجح است. علاوه بر این، هنگامی که دیالیز شروع می شود آن را در شرایط خود را به طور عمده بیماری دارد. سطح کراتینین سرم تنها یک شاخص است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین دکتر ما یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، شما همچنین می توانید پیام خود را به طور مستقیم را ترک کنند. ما خوشحال به کمک هستند.
توضیحات: دیالیز یک درمان جایگزینی کلیه که با استفاده از یک دستگاه خاص برای فیلتر است





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: