پیوند کلیه به بهترین عملکرد در بیماران مبتلا به نارسایی کراتینین است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

پیوند کلیه به بهترین عملکرد در بیماران مبتلا به نارسایی کراتینین است

از عمل پیوند کلیه به بهترین عملکرد در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است با خواهر CreatininaMi است یک بیمار از نارسایی کلیه رنج می برد علائم بسیاری از تازگی مانند acidiosos متابولیک، کم خونی، هیپرفسفاتمی، هیپوکلسمی، استئودیستروفی کلیوی، کمبود ویتامین D، پرفشاری خون ثانویه ، یبوست، و غیره دکتر او را توصیه به پیوند کلیه، من می خواهم به دانستن است که آن را یک انتخاب هوشمندانه برای او است؟

آیا پیوند کلیه بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین 457 است.

به فرانک، عملیات پیوند کلیه است بهترین ها را برای او نیست، چرا که اگر چه یک اهدا کننده مناسب وجود دارد، به دلیل وضعیت کل بدن در حال حاضر ضعیف است مناسب برای پیوند است. علاوه بر این، او هنوز هم بیش از 10٪ از عملکرد کلیه سمت چپ، این امید زیادی برای صرفه جویی در کلیه شما است. علاوه بر این، در حال حاضر سطح کراتینین سرم 457، بالا نیست به طور جدی، او هنوز هم فرصت زندگی بهتر و بدون پیوند کلیه. لطفا نگران نباشید.

با این حال، تنها در برخی از داروها نیز بستگی دارد نمی تواند به خوبی با بیماری خود رسیدگی کند. از آنجا که همه داروها منجر به فشار خون بالا، سطح الکترولیت اختلال و مکمل. آنها می توانند علائم را تسکین، اما می تواند مشکل در ریشه آن را حل کند، به این معنی که می تواند سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده تعمیر نیست و می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود نمی بخشد. این مشکل است.

بنابراین، هنگامی که آن را به درمان می آید، ما یک روش سیستماتیک به: اولین کلین سپرده ایمنی غیر طبیعی داخلی و سموم، و سپس ترمیم بافت های خود را و نفرون کلیه آسیب دیده، جلوگیری از فیبروز پیشرونده کلیوی، محافظت عملکرد کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر، در نهایت تنظیم محیط داخلی ضعیف آن است. بنابراین، ما با اعتماد به نفس برای کمک به دختر خود را به صرفه جویی در کلیه خود را بدون دیالیز یا پیوند کلیه هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: