کراتینین قهوهای مایل به زرد 171 گریو در بیماری کلیوی است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین قهوهای مایل به زرد 171 گریو در بیماری کلیوی است

کراتینین 171 گریو در بیماری به عنوان RenalEl سطح کراتینین بالا بدان معنی است که کلیه به برخی از درجه آسیب دیده، پس از آن کراتینین 171 بیماری آنقدر شدید کلیوی است؟

در درمانگاه، کراتینین 171 بدان معنی است که این بیماری در حال حاضر وارد مرحله بیماری کلیوی 2 و نزدیک به مرحله 3 کلیه فرد زاده بیماری با مرحله 2 بیماری مزمن کلیه آسیب خفیف کلیه disminuciónn آیا میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) از 60-89 میلی لیتر / min.Poe معمولا بدون علامت که نشان می دهد که کلیه ها به نشانه dañados.Debido هستند عملکرد جبرانی بسیار قوی و آنها را خوب کار، حتی زمانی که آنها به طور کامل کراتینین .High، خون کار نمی کند در ادرار، proteinuera و راه های دیگر می تواند باعث بیماران به کشف که این مرحله از Ne 2 CKD است.

اگر چه کراتینین 171 recude شرایط کمی در عملکرد کلیه، گفت: به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری، شما همچنین باید توجه بیشتری به بخار بد بو .در پرداخت در غیر این صورت، بیماری خود را در ممکن است بدتر خواهد بود.

برای این مورد، آن لازم است به فوری و مناسب اتصال نکته کلیدی این است برای جلوگیری از progesión این بیماری، می توانید سپس تزریق معکوس، چه درمان می تواند داروهای گیاهی چینی می توانید آن را از طریق کمک به ایجاد بهبود عملکرد کلیه. آسیب دیده را ترمیم کلیه ها و ارائه تغذیه برای کلیه dañados.Todo روند ایجاد نمی کند عوارض جانبی CPMO تمام داروهای گیاهی چینی جلوگیری از naturaleza.Lo بیشتر، شما می توانید این بیماری در ریشه آن را درمان. بنابراین که برای کسانی که در مراحل اولیه هستند، شما می توانید از فرصت به آن معکوس داشته باشد.

از موارد فوق، ما می دانیم که سطح کراتینین 171 نزدیک به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است، اگر درمان نشود، از این بیماری بدتر، اما با کمک از یک سری از درمان مناسب و به موقع می تواند معکوس شود. اگر شما نیاز به درمانهای کمک برای بیماری های کلیوی، می توانید اطلاعات تماس با ما، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت یا WhatsApp: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: