درمان جدید نشان می دهد وعده به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان جدید نشان می دهد وعده به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک PKD
درمان جدید نشان می دهد وعده برای درمان کلیه Enferemdad پلی کیستیک (PKD0¿Cuál است درمان جدید قول داده است معلم برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک؟ این نگرانی یک سوال بیشتر برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، از tratameitno وجود داشته باشد شما می توانید بیماری خود را درمان .در این مقاله، ما نشان می دهد که موثر و ارائه درمان های چینی برای درمان PKD در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang.
چرا مردم PKD می خواهید برای دریافت درمان جدید و یا یک امید تازه ای برای بیماری خود را؟
بیش از 600،000 نفر در ایالات متحده و 12 میلیون در سراسر جهان به این بیماری کلیه به ارث برده شناخته شده به عنوان بیماری اتوزومال غالب کلیه پلی کیستیک (میبرد و یا PKD) است. PKD است با گسترش هزاران نفر از کیست که در نهایت تضعیف کلیه مشخص، باعث نارسایی کلیه در نیمی از بیماران در زمان رسیدن به سن 50. پس PKD یکی از علل اصلی نارسایی کلیه است . به منظور جلوگیری از نارسایی کلیه و جلوگیری از پیشرفت آن، بیشتر و بیشتر بیماران سعی کنید برای دریافت درمان جدید.
چه درمان جدید نشان می دهد وعده به درمان بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)؟
در بیمارستان ما، کارشناسان ما استفاده از 30 سال تجربه در درمان بیماری های کلیوی، و متوجه شد که علت ریشه ای کیست های کلیوی متسع می شود، که سلول های اپیتلیال در دیواره کیست هنوز ترشح مایع، پس از آن آن را به رشد و گسترش کیست های کلیوی شود. کیست های بزرگ می تواند آسیب کلیوی شود و در نهایت به نارسایی کلیه منجر شود در بیماران مبتلا به PKD.
بر این اساس، کارشناسان به چند روش های درمانی موثر برای PKD، از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، مخلوط Maikang، طب سوزنی.
در اینجا از توابع از درمانهای چینی برای PKD هستند.
- جلوگیری از ترشح مایع از دیواره کیست و حذف مایعات از کیست، پس از آن شما می توانید به اندازه کیست کاهش و توقف رشد بیشتر کیست.
- گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون، می توان آن را کنترل برخی علائم مانند فشار خون بالا، تورم، تهوع، استفراغ، و غیره کمک
- افزایش حجم خون به کلیه ها و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتر است، بنابراین ممکن است کمک سلول های تعمیر مشکلات کلیه و بهبود عملکرد کلیه است.
از طریق یک درمان سیستمیک، PKD می تواند به خوبی کنترل می شود و می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت. تا کنون، این درمان ها استفاده شده است برای درمان بسیاری بیماران مبتلا به PKD، و با اثرات شفا راضی است. برای اطلاعات بیشتر در درمان جدید نشان می دهد وعده برای PKD، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:
- پست الکترونیک: sjzhospitalrenal@hotmail.com
- واتساپ: +8615732170898
- ترک یک پیام زیر
- مشورت دکتر خط تلفن آزاد خود را





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: