نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

BUN و کراتینین 424.2 در مرحله Enferemad 3 کلیه

BUN و کراتینین 424.2 در مرحله 3 بیماری کلیه از Enferemad RenalMi است در مرحله 2 به مدت 8 سال باقی ماند، اما آخرین آزمون معلم خون نیتروژن اوره خون من 42 mg / dl و سطح کراتینین است سرم 4.2 میلی گرم / دسی لیتر است. سپس دکتر به من می گوید که بیماری من پیشرفت کرده است به مرحله 3 بیماری کلیه. باید چه کار کنم؟

BUN و کراتینین 4.2 42 مرحله 3 بیماری کلیه مرحله 3 DiseaseIn کلیه، عملکرد کلیه از بیماران بین 30 و 59. در این وضعیت، کلیه ها می تواند مواد زائد، از جمله نیتروژن اوره فیلتر نیست کراتینین و خون به اندازه کافی. به همین دلیل است BUN و کراتینین بالا می رود به سطح بالا است. اگر بدون کنترل سمت چپ، این مواد زائد خواهد ارگان های دیگر حمله و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها از طریق جریان خون.

برای کاهش BUN و کراتینین بالا، یک رژیم غذایی خوب و درمان مناسب برنامه ریزی شده هر دو بسیار مهم است.

1. رژیم غذایی: مواد غذایی ارائه شده اعتقاد بر این است که درمان طبیعی ترین. نشان داد که برخی مواد غذایی مانند زغال اخته، فلفل قرمز و کلم برای بهبود عملکرد کلیه مفید هستند، و برخی دیگر، از جمله کرفس، قاصدک چای ریشه و برگ گزنه در کلیه باعث موثر هستند برای از بین بردن زباله های تر. +8615732170898 من خوشحال به اشتراک گذاری آن هستم: اگر شما یک لیست از این مواد غذایی، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام، شما همچنین می توانید آنلاین دکتر ما یا WhatsApp مشورت کنید.

2. دارو درمانی: من فکر می کنم ما باید آموخته اند که مرحله 3 بیماری کلیه می توانید به طور کامل نمی توان درمان کرد. در حال حاضر، ما می توانیم انجام دهیم این است وضعیت بیماری خود را معکوس و یا حداقل جلوگیری از پیشرفت آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی درمان و آلودگی خون بلوغ استفاده می شود برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، اما مناسب برای بیماران متفاوت است. اگر شما علاقه مند در مورد این درمان ها، به دنبال اطلاعات بیشتر پزشکی آنلاین.





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: