طب چینی بهترین هدیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در کریسمس Fiest است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی بهترین هدیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در کریسمس Fiest است

طب چینی بهترین هدیه برای بیماران نارسایی کلیوی در Fiest از NavidadLa حزب کریسمس در راه است، بسیاری از هدایایی که خریداری می شوند وجود دارد، کارت های فرستاده شده و اتاق های تمیز. هر یک از ما می خواهد به یک هدیه از بابا نوئل. با این حال، در حال حاضر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است خاص. یک نوع از پزشکی است که می تواند عملکرد کلیه بهبود و کمک به آنها زندگی می کنند و سالم تر آنچه آنها می خواهند. این چیست؟ این طب چینی است. طب چینی بهترین هدیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در کریسمس است.

دیالیز و پیوند کلیه درمان های متداول دو برای درمان نارسایی کلیه است.

بیمار نارسایی کلیه، دیالیز ممکن است یا پیوند کلیه توصیه می شود برای حفظ زندگی خود را زمانی که شرایط خود پیشرفت به مرحله شدید. بله، دیالیز و پیوند کلیه ممکن است کنترل علائم خود را کمک کند و دیگر زندگی می کنید. با این حال، آنها پر از مشکلات و رنج به خصوص پیوند کلیه هستند. به عنوان مثال، آن را به شما قرار می دهد در یک لیست برای پیوند و ممکن است مدت زمان طولانی. پس از پیوند، شما نیاز به داروهای ضد رد برای بقیه زندگی است. علاوه بر این، پیوند کلیه را می توان دوباره آسیب دیده و سپس شما ممکن است نیاز به پیوند دوم. که یک چیز وحشتناک است. دیالیز چیست؟ دیالیز می تواند کمک تخلیه آب اضافی و مواد زائد را از بدن به منظور از بین بردن علائم مانند ادم، تهوع، فقدان اشتها و خارش پوست. با این حال، آن را نیز می توانید برخی از عوارض جانبی مانند افت فشار خون، گرفتگی عضلانی و عفونت، و غیره را مسئله اصلی این است تعمیر نیست دیالیز کلیه مجروح بنابراین تسکین علائم موقتی است تنها.

طب چینی بهترین هدیه به بیماران نارسایی کلیوی در حزب کریسمس است.

بر خلاف پیوند دیالیز و کلیه، طب چینی می تواند بیماری کلیوی را از ریشه درمان. صدمه به کلیه ها است که در واقع آسیب سلول های کلیه است. ما می دانیم که سه نوع از سلول های کلیه وجود دارد: سالم، زخمی و مرده است. مرده را نمی توان دوباره احیا شود. اما صدمات را می توان تعمیر اگر درمان مناسب است به تصویب رسید. طب چینی درمان از این نوع است که می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. در چین، بر اساس طب سنتی چینی (TCM)، ما را ساخته اند برخی از نوآوری های مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، مخلوط مای کانگ، حمام پا دارو، درمان و بخار سوپ دارویی، و غیره با توجه به وضعیت بیماری خود، درمان خود را از طب چینی استفاده شده است. اثر درمانی طب چینی اتساع عروق خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی است و باعث بهبود گردش خون. آنها می توانند کمک به تاخیر یا جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه.

در مقایسه با درمان مرسوم، مانند دیالیز، پیوند کلیه و طب غربی، طب چینی بهترین هدیه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه در کریسمس است. لطفا آنلاین دکتر ما تماس بگیرید و یا به ما یک پیام به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر ما یا WhatsApp líneo مشورت: +8615732170898، ما سعی کنید برای کمک با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: