نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در صورت عدم GFR کلیه 35 نیاز به پیوند کلیه

در صورت عدم GFR کلیه 35 نیاز به پیوند RenalSoy یک بیمار از شکست Roela و GFR من 35 است، دکتر به من می گوید به پیوند کلیه، اما نه دوست دارم چون بهت نیاز به پیوند کلیه او؟ وجود دارد جایگزین دیگر و یا گرفتگی نیست؟

در واقع، GFR خود را 35 عنوان بد نیست که سایر بیماران نارسایی کلیوی، از من توصیه نمی شما را به کلیه زاده پیوند کلیه است بهتر از دو نفر از خود، خیلی زود به نظر پیوند کلیه در حال حاضر است. مهم نیست که چه کشوری که شما برای رفتن، پیوند کلیه است انتخاب اول نیست، اما از آن است که از گذشته است.

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه برای جلوگیری از پیوند کلیه است؟

برای درمان بیماری خود، از ترس است که دستگیری التهاب در primero.Eso کلیه دشوار است، بسیاری از داروهای غربی و سنتی می توانید این اثر دستیابی وجود دارد، با این حال، آن است که به اندازه کافی نیست دوباره. اگر عفونت و بیماری است آسان به عود، بنابراین، ما باید گام دوم است، که به حذف کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها.

برای حذف کمپلکسهای ایمنی در کلیه، ما استفاده از گیاهان دارویی چینی سنتی در china.Debido از مواد فعال از گیاهان چینی می تواند پیچیده ایمنی، تقسیم و تخلیه در خارج از body.Besides تغییر دهید، شاخ و برگ گیاهان متوسط ​​چینی می تواند رگها گشاد شوند خون، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون به کلیه ها است، بنابراین ماتریس سلولی و علل بیشتر فیبروز کلیوی پیچیده ایمنی در تصویر را می توان تخلیه است.

مهم ترین چیز این است برای تمیز کردن خون و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، این است که چرخاندن گام .برای تمیز کردن خون، همودیالیز متوسط ​​غربی .در طب چینی، حمام درمانی گیاه چینی، حمام پا درمان و طب سوزنی نیز می تواند اثر تصفیه خون دست یابد.

با کمک درمان، که خواهد شد بهبود یافته عملکرد کلیوی و GFR، به طوری که شما می توانید این فرصت را به یک زندگی با کیفیت و بدون پیوند کلیه داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، ما به شما کمک خواهد کرد که با همه چیز امکان پذیر است.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: