روش های درمانی جایگزین هستند وجود دارد برای درمان مرحله نهایی بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

روش های درمانی جایگزین هستند وجود دارد برای درمان مرحله نهایی بیماری کلیه
وجود دارد Tratameitno جایگزین برای درمان بیماری پایان مرحله از RenalLa مرحله پایانی بیماری کلیوی شکست کامل کلیه است، کمتر از 15 درصد از عملکرد کلیه برای پدرش را ترک کرد. از آنجا که کلیه ها به شدت آسیب دیده است، چرا که کلیه خود را به درستی نمی تواند سموم و مایعات اضافی، که می تواند برخی از آسیب های جدی به علائم خود باعث از بین بردن.
او ممکن است در معرض خطر بالا برای امید به زندگی کوتاه به دلیل برخی از علائم و عوارض جدی، مانند فشار خون بالا، تورم در ریه، نارسایی قلبی، و غیره تا او را به دارو برای کنترل این علائم، که می تواند بار کلیه را کاهش دهد و آن را بسیار راحت تر.
دکتر شما ممکن است مصرف دیالیز است که رایج ترین درمان نشان می دهد، و می تواند کمک به تسکین برخی از علائم خود را، مانند فشار خون بالا و تورم. اما این می تواند مشکل شما در ریشه حل نمی کند، و دیالیز طولانی مدت ممکن است برخی از عوارض جانبی به آن، مانند نارسایی قلبی، که می تواند برای او کشنده است.
به منظور ترویج امید به زندگی خود و کمک به یک زندگی بهتر به شما، پیشنهاد میکنیم درمان طب چینی به دلیل داروهای چینی ها عوارض جانبی کمتر در مقایسه با دیالیز یا غربی دارو، و برخی از داروهای چینی می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه، پس از آن شما می توانید وضعیت خود را از ریشه بهبود می بخشد.
ما توصیه می کنیم در نظر گرفتن چهار-A درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، این درمان شامل چهار تیمار، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، مخلوط Maikang. هدف از این روش های درمانی برای ترمیم سلول های کلیه از کار افتاده خود و ترویج عملکرد کلیه برای او. هنگامی که عملکرد کلیه شما بهبود یافته است، علائم آن می تواند کنترل شود، به طور عمده، که می تواند طول عمر خود را طولانی کند.
شما گفت که شما می خواهید به دست پدرش، به انجام همه چیز ممکن است به زندگی بهتر برای زندگی است. ما امیدواریم که شما از این فرصت برای کمک به پدرش برای غلبه بر بیماری خود را، ما معتقدیم می توان آن را بهتر و بهتر و جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه. و یا +8615732170898 ترک پیام: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمارستان و درمان ما، شما می توانید یک دکتر آنلاین مشورت، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، شما همچنین می توانید دکتر cuesto واتساپ مشورت به طور مستقیم. ما می توانیم شما کمک بیشتری می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: