یک راه برای متوقف کردن بیماری مزمن کلیه دیالیز مرحله 5 وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

یک راه برای متوقف کردن بیماری مزمن کلیه دیالیز مرحله 5 وجود دارد

یک راه برای متوقف کردن دیالیز CKDLa مرحله 5 دیالیز و پیوند کلیه دو درمان شایع در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه مرحله 5، که در معرض خطر ESTAP دارد وجود دارد. برخی از دلایل ایجاد بیماران مبتلا به مرحله 5 CKD خواهید برای پیدا کردن راه دیگری برای متوقف دیالیز. این ایده خوبی است، چرا که دیالیز است تنها درمان برای مقابله با مرحله 5 CKD است. تماس با دکتر آنلاین، شما می توانید کمک کند.

راز دیالیز

برخی از افراد ممکن است تنها می دانم که دیالیز می تواند به بیماران کمک CKD مرحله 5، شما می توانید زباله های مضر و کراتینین بالا کاهش سطح را حذف کنید. آنها ممکن است آسیب دیالیز مطمئن شوید. بیماران دیالیزی به شدت وابسته به بیماری مزمن کلیه است. هنگامی که شروع به انجام دیالیز، از آن دشوار است برای آنها را متوقف کند. و عوارض جانبی دیالیز نمی توان نادیده گرفت، مانند افت فشار خون، تب، خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش و استفراغ است. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران مبتلا به مرحله 5 CKD می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز. آن را مانند یک کابوس برای آنها است.

درمان های جایگزین می تواند بیمار را در مرحله 5 CKD کمک

درمان های پزشکی چینی می تواند امید را به بیماران در مرحله 5 CKD، را به عنوان آنها می تواند کمک آنها را متوقف دیالیز. یکی از درمان های محبوب ترین بیمارستان ما "چهار هفت" درمان است که کاملا طبیعی است. در واقع، این درمان شامل تنها چینی سری درمان های پزشکی است. "چهار" به معنای یک بطری از ترکیب Maikang، یک داروی خوراکی چینی، یک دوز از نرم افزار و شستشو حوضه حمام پا خارجی با طب چینی. "هفت" به معنای هفت برنامه های کاربردی خارجی، که بخار درمانی، دایره درمانی، درمان فشرده سازی گرم، حمام پا، حمام درمانی، انما درمان درمان دلفریب. ما ترکیب این درمان ها هم برای کنترل سلولهای کلیه آسیب دیده، ترویج گردش خون، افزایش سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد کلیه.

"چهار بیشتر Seven" درمان یک راه موثر برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران در مرحله 5 CKD است. شما می توانید آن را امتحان کنید، اگر شما ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، و یا اضافه کردن واتساپ من +8615732170898، شما همچنین می توانید دکتر ما آنلاین و یا مشورت مستقیم ترک پیام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: