چگونه به درمان به طور طبیعی در بهبودی FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان به طور طبیعی در بهبودی FSGS

چگونه به درمان FSGS در NaturalmenteFocal ارجاع سگمنتال گلومرولو (FSGS) با تشکیل بافت اسکار در گلومرولها مشخص، واحد اساسی فیلتراسیون کلیه. پردنیزون و برخی داروهای دیگر سرکوب کننده سیستم ایمنی معمولا استفاده می شود به قرار دادن FSGS در بهبودی. اما آنها عوارض جانبی بسیاری است که در دوزهای بالا و یا طولانی مدت استفاده می شود. چگونه به طور طبیعی به FSGS بهبودی قرار داده است؟

سبک زندگی سالم

شیوه زندگی سالم می تواند کمک به تحکیم اثر درمانی و محافظت از کلیه ها بیشتر آسیب دیده است. این شامل بسیاری از جنبه های زندگی، مانند رژیم غذایی، ورزش، سبک زندگی، احساسات، و غیره پس از خواندن شیوه زندگی توصیه می شود برای جلوگیری از مقاله سندرم نفروتیک، شما باید یک ذهن روشن است.

طب سنتی چینی

شیوه زندگی سالم است به اندازه کافی برای شما را به یک کنترل خوب سندرم سنتی طب چینی nefrótico.La شامل درمان های بسیاری از جمله طب سوزنی، طب گیاهی، فتیلهگذاری، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا دارو، کانگ مای ترکیب ، و غیره در مقایسه با طب غربی، طب سنتی چینی است عوارض جانبی بسیار کمی به دلیل مناسب برای استفاده در بلند مدت است. این درمان ها ممکن گشاد شدن عروق خونی کمک کند و حذف استاز برای افزایش جریان خون به کلیه ها به منظور بهبود ایسکمی و کمبود اکسیژن. آنها همچنین می توانند کمپلکسهای ایمنی سپرده شده و تخلیه شده در خارج از بدن حذف التهاب کلیه را بشکند.

آنها می توانند ماتریکس خارج سلولی کاهش به توقف فیبروز کلیوی. و می تواند کلیه ها آسیب دیده با مواد مغذی ضروری برای سرعت بخشیدن به بهبود ارائه کلیه است. اگر چه بافت کلیه با زخم می توان زنده کرد، اما پس از یک دوره درمان، بخش بافت کلیه کمی آسیب دیده می تواند ظرفیت خود را بهبود می یابند. و پس از آن شما می توانید یک زندگی عادی بدون نیاز به نارسایی کلیه نگران زندگی می کنند.

چگونه به طور طبیعی به FSGS بهبودی قرار داده است؟ شما می توانید شانس در طب چینی است. هر چه زودتر درمان، عملکرد کلیه را می شروع می شود بهبود می یابند. برای کسب اطلاعات بیشتر در درمان FSGS، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، شما همچنین می توانید مشورت با دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp: +8615732170898، همه می تواند با کمک به همه چیز .





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: