درمان به درمان مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان به درمان مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54

درمان به درمان مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54Una فرد با مرحله 3 بیماری کلیه است آسیب کلیه با GFR از متوسط ​​30-59ml / دقیقه است. GFR 54 در مرحله پیشرفته ای از گام 3 disease.The زیر محتوای کلیه معرفی درمان مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54 است.

اقدامات GFR که چگونه جریان خون را از طریق گلومرول مقدار هر یک از محدوده نرمال minute.The از GFR بین 90-125ml / min.GFR برای اندازه گیری که چگونه به خوبی از عملکرد کلیه ها بسیار حساس است. GFR 54 بسیار پایین تر از سطح استاندارد GFR. بنابراین، آن را با نارسایی شدید کلیوی همراه است.

در مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54، بیماران بسیاری از ناراحتی و علائم را تجربه مانند فشار خون بالا، کم خونی، ادم، بیماری های استخوان و غیره اوایل مرحله 3 بیماری کلیه یک دوره بسیار مهم برای دنبال درمان است. در غیر این صورت، عملکرد کلیوی باقی خواهد ماند اختلال و آسیب کلیوی غیر قابل برگشت می شود.

هدف از درمان از مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54 شامل کنترل از علل آسیب کلیه، توقف کاهش کارکرد کلیه بیشتر، و بازگرداندن صدمه به کلیه ها تشکیل شده است.

برای رسیدن به اهداف درمان قبلی، بیش از یک نوع روش درمانی می روند درمان کامل باشد. داروهای تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54 توصیه می شود.

تصفیه خون می تواند خون را پاک و حذف شده توسط زباله در اندازه های مختلف، شما می توانید یک محیط داخلی مطلوب به عقب صدمه به کلیه ایجاد کنید.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند خود شفا و بافت کلیه خود بازسازی معلول را تحریک کند. هنگامی که ساختار اختلال کلیوی را می توان تعمیر، عملکرد کلیه افزایش خواهد شد. بنابراین، مرحله 3 بیماری کلیه با GFR 54 معکوس شده است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر tratameitnos جایگزین پیوند دیالیز و کلیوی هستند، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت : +8615732170898، سعی کنید برای کمک به همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: