من یک پیوند کلیه اگر من ESRD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من یک پیوند کلیه اگر من ESRD

من یک پیوند کلیه اگر من کلیه بیماری کلیه Terminal¿Debo را اگر من ESRD؟ این باید یک سوال مشترک است که بیماران با بیماری کلیوی که در مرحله نهایی رشد است. همانطور که همه ما می دانیم، دکتر اغلب بیماران مبتلا به ESRD که پیوند تنها دو گزینه، دیالیز و کلیه بگویید. آیا این درست است؟ در مقاله زیر، ما درک بیشتری به دست آورید.

آیا باید کلیه اگر من ESRD؟

در جواب باید در شرایط بسیار از بیماران بستگی دارد. اگر هر دو کلیه با عملکرد پایین کلیه در 10٪ شکست خورده، و اندازه کلیه ها کمتر از 6 سانتی متر بدون تولید ادرار می شوند، بیماران با مرحله نهایی نیاز به آماده سازی کلیه است. با این حال، آن است که بسیار سخت تر برای به دست آوردن یک اهدا کننده مناسب، و بسیاری از بیماران مبتلا به مرحله پایان هنوز هم برای یک کلیه در انتظار است. در واقع، بیماران مبتلا به ESRD می توانید درمان های جایگزین را برای کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه است.

چه باید درمان جایگزین برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage شود؟

در بیمارستان ما، Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه، ما با استفاده از طب سنتی چینی (TCM) برای اصلاح این وضعیت، و هدف ما این است که به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، که می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه برای مرحله نهایی بیماری کلیوی.

درمان ما ارائه چهار نفر از درمان، درمان و شامل چهار عمده، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، مخلوط Maikang. بسته به وضعیت بیماران مبتلا به بیماری را با مرحله نهایی بیماری کلیوی، داروهای مختلف در این درمان ها، و ایجاد یک درمان سیستمیک برای آنها.

این درمان ممکن است کمک به گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن سموم و مواد زائد از، افزایش حجم خون در کلیه ها و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، به طوری که آنها می تواند سلول های تعمیر کلیه معلول کمک و بهبود عملکرد کلیه است.

هنگامی که عملکرد کلیه شما بهبود یافته است، کلیه ممکن است به خوبی کار می کنند و برخی از علائم را می توان کنترل، چرا که آنها می تواند به جلوگیری دیالیز و پیوند کلیه برای شما کمک کند. برای اطلاعات بیشتر در روش های درمانی چینی برای بیماری کلیوی end-stage و یا علاقه مند در طب سنتی چینی، شما می توانید یک پیام را ترک و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، شما همچنین می توانید دکتر ما مشورت آنلاین یا WhatsApp: +8615732170898، ما به کمک بیشتری می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: