کار ​​پرستاری درمان نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

امروز، نرخ ابتلا به نفروپاتی IgA در حال افزایش است، مؤثر بر زندگی روزمره مردم است که تا حد زیادی درمان medida.Así از آنچه واقعا مهم است، و کار پرستاری به عنوان بخشی از درمان نیز نقش نقش importante.Los زیر برخی از راهنمایی از او، امیدوار است که ممکن است به شما کمک کند از بیماری های خود را بهبود می یابند قبل از.

بیش Trabajo.Se مشاوره مشترک برای همه افراد است، بدون در نظر گرفتن نوع بیماری tienen.Cansado می تواند بیماری را بدتر می کند ادامه، که می تواند به کاهش اثرات شفا باعث شده است.

1. اجتناب شدید خاص، که ممکن است علائم و نشانه های این enfermedad.Si خاص می خواهید انجام دهید را تشدید، برخی از کمی ورزش، برای سلامت شما مفید است را انتخاب کنید.

2.Protéjase سرد و محبت، هر دو از آنها بیماری شما را سخت تر curar.Por آنچه لازم است برای بهبود ایمنی برای انجام برخی ورزش را.

3.Press و شما بد خو همان، نگرش مثبت به عنوان به عنوان رژیم غذایی در درمان این بیماری مهم است، اما همچنین می تواند افزایش اثر curativo.Así مهم نیست که چگونه شما سعی می کنید که شاد باشد، شما را از آن بهره مند شوند.

4.While بنابراین باید به یک عادت شیوه زندگی سالم است که می تواند کمک به بهتر زندگی شما را تشکیل می دهند.

مشخص شده است که نکته کلیدی از درمان این بیماری است برای پیدا کردن یک درمان مناسب است، اما کار پرستاری نیز نقش مهمی در درمان آن را بازی میکند، بنابراین توجه نزدیک به آن.

اگر شما هر گونه کمک در بهبود Nephropthy IgA به نیاز، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید دکتر آنلاین و یا ما را ترک mensajes.Le پاسخ در اسرع وقت با مشاوره رایگان. به امید همه بیماران می توانند از شر این بیماری در آینده ای نزدیک، خلاص شوید.





:: برچسب‌ها: دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: