چگونه به درمان کراتینین بالا کلیه 12-13
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به درمان کراتینین بالا کلیه 12-13

چگونه به درمان کراتینین بالا شکست 12-13 مادر RenalMi به تازگی مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص داده شد و دکتر گفت سطح کراتینین او کاهش یافت و به 12-13، این طبیعی است؟ چگونه برای درمان سطح کراتینین بالا 12-13 در نارسایی کلیوی؟ ؟

از توضیحات خود را، من مقداری اطلاعات عمومی درباره مادر خود را می دانم. شما گفتید نارسایی کلیه و سطح کراتینین 12-13 است، که بسیار بالاتر از سطح طبیعی 0.5-1.2 mg / dl بود. به منظور ارائه پیشنهادات حرفه ای تر، من نیاز به دانستن بیشتر در مورد مادر خود را. در اینجا سوال من:

او دارای فشار خون بالا، دیابت یا عفونت؟ از آنجا که نارسایی کلیوی می تواند تواند توسط عوامل بسیاری ایجاد می شود، چرا که ما نیاز به پیدا کردن علت اصلی نارسایی کلیه، مادر او، و سپس یک درمان خاص داشته باشد.

آیا مادر شما هر گونه درمان در حال حاضر؟ همانطور که می دانیم، سطح کراتینین اغلب به معنای آسیب های جدی به کلیه بیماران و بیماران باید یک درمان موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا

به طور کلی، زمانی که سطح کراتینین بیشتر از 5 میلی گرم / دسی لیتر است، بیماران ممکن است دیالیز، که می تواند کمک به از بین بردن نیاز به کراتینین، و این می تواند به کاهش سطح بالای کراتینین کمک کند.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید مادر خود را توصیه به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، که می تواند کمک به بهبود گردش خون و ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. این همه برای وضعیت بیماری مادرش، که می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت نارسایی کلیه مفید خواهد بود ..

اگر شما هنوز هم هر گونه سوال، شما می توانید دکتر آنلاین بپرسید، و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com به طور مستقیم ارسال و یا ترک پیام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: