بیمار مبتلا به نارسایی کلیه GFR 20 می توانید دیالیز جلوگیری از
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار مبتلا به نارسایی کلیه GFR 20 می توانید دیالیز جلوگیری از

بیمار مبتلا به نارسایی کلیه GFR 20 ماه مه دفع دیالیز DiálisisLa یکی از درمان های رایج ترین بیماری کلیوی است، اما بسیاری از بیماران را به دیالیز به دلیل آن بدان معنی است عوارض جانبی، چرا که آنها به دنبال برخی از درمان های جایگزین برای جلوگیری از دیالیز .

آیا paicene از نارسایی کلیه با GFR 20 می توانید دیالیز جلوگیری از؟

در واقع، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه GFR 20، بیماری او است در مرحله حساس، بیشتر از دکتر توصیه مصرف دیالیز، به دلیل آن ممکن است به خوبی افزایش عمر آن به برخی punto.Una حالی که مصرف این شورا باید در دیالیز برای بقیه عمر .با این حال تکیه می کنند، اگر آنها می توانند این فرصت گرانبها را به دارایی برای بازگرداندن عملکرد کلیه بیش از درمان زمان می برد، می تواند این فرصت را به دور پذیری به دیالیز، به علاوه خود را بقیه زندگی با کیفیت بالا است.

چه درمان می تواند کمک بیماران مبتلا به نارسایی کلیه GFR برای جلوگیری از دیالیز؟

درمان طب چینی می تواند سیستمیک کمک به بیماران در دستیابی به هدف کاهش کراتینین، بازسازی عملکرد کلیوی، بهبود کیفیت زندگی و طولانی کردن عمر.

در اینجا من پیشنهاد می کنم بالا هفت درمان برای شما، آن یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی است. هفت درمان های مختلف شامل آن، و هر یک دارای ویژگی های خاص خود در درمان بیماری کلیه. همکاری با یکدیگر، آنها می توانند بیماری های کلیوی تحت کنترل است. اگر بیماران می توانند را قبل از آنها می توانند از این فرصت برای بهبود عملکرد کلیه را تا حد زیادی حداقل، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند.

اگر شما علاقه مند در بالا هفت درمان و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 و یا آنلاین دکتر ما مشورت، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام .





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: