طب سنتی چینی می تواند به بیماران به زندگی یک زندگی عادی کمک FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی می تواند به بیماران به زندگی یک زندگی عادی کمک FSGS
پزشکی Tradiconal چینی می تواند بیماران را به یک زندگی NormalLifeAwat FSGS کمک به یک شش ساله در عراق متولد شده است. در تاریخ 3 اوت 2015 به بیمارستان ما برای اولین بار پذیرفته شد. او یک بیمار FSGS از ادم و پروتئین ادرار در همان زمان متحمل شده است. آزمون نشان می دهد که تعداد سلول های خون خود را است 5.59 × 1012 / L، تجزیه و تحلیل ادرار / L. هموگلوبین 156g نشان داد که پروتئین ادرار 2+ + blood2 پنهان است.
در بیمارستان محلی خود را به دکتر خود توصیه گرفتن پیوند کلیه، اما به دلیل وضعیت خود را به عنوان بیماری بد، او نمی تواند در حال حاضر. شاید من می تواند چند سال بعد را، اما در طول این زمان به رنج می برند بسیاری از علائم. به منظور او یک زندگی بهتر را، پدر و مادر خود تصمیم گرفت به او را به چین سعی کنید برخی از داروهای چینی.
در بیمارستان ما، دکتر یک برنامه درمانی شخصی با توجه به شرایط خود را از این بیماری ساخته شده است. طرح درمان شامل میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، طب چینی و Maikang ترکیب دهان و دندان. پس از 27 روز از شروع درمان، کمی پروتئین ادرار 24 ساعت به 0.35 گرم / 24H کاهش می یابد، نشانه های دیگر نیز خوب می شود.
پس از ترخیص از بیمارستان ما، دکتر ما تجویز سه ماه Maikang ترکیب به تحکیم اثر درمانی.
به خانه دو ماه یا بیشتر، پدر و مادر خود او به ارمغان آورد را به دفع کردن، نشان دادن پروتئین در ادرار به طور کامل منفی می شود. و از آن پس، بیماری خود را دوباره تکرار نمی شود.
ما بسیار خوشحال به شنیدن این خبر خوب است، و ما امیدواریم که ما می تواند به بیماران بیشتر شبیه او را به یک زندگی عادی دوباره کمک کند. اگر شما یک FSGS بیمار هستند و شما نیز می خواهید به یک زندگی با کیفیت، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 و یا در خط دکتر ما مشورت یا به طور مستقیم ترک پیام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: