چه مدت می تواند افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه های فعال
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه مدت می تواند افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه های فعال

چه مدت می تواند افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه زندگی می کنند؟ به طور کلی، افرادی که در این مرحله لازم نیست که در مورد آن نگران باشید، چرا که در این مرحله کلیه آسیب دیده را می توان با درمان مناسب معکوس شود. بنابراین برای افرادی که در این مرحله هستند، نکته کلیدی باید چگونه برای به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری، چه مدت می توانید آنها زندگی می کنند.

همانطور که همه ما می دانیم عوامل بسیاری می تواند طول عمر بیمار را تحت تاثیر قرار وجود دارد، در میان آنها رژیم غذایی و درمان این دو به طور عمده عوامل هستند. هر دوی آنها می تواند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری، بنابراین شما باید نه از آنها را نادیده بگیرد.

برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، باید یک رژیم غذایی کم پروتئین است که می تواند به جلوگیری از کاهش بار کار کلیه ها را نگه دارید. اگر تورم در بدن مانند پلک ها، صورت، پا و غیره، همچنین باید به بیمار آب و دنده مصرف کنترل وجود دارد، که می تواند کمک به کاهش فروش. همچنین برخی چیزهای دیگر بیمار باید به توجه، اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما را ترک مشورت وجود دارد، ما شما را در اسرع وقت به صورت رایگان پاسخ دهید.

همانطور که برای درمان یکی دیگر از عوامل، آن را مهم ترین عامل است، بدون آن، تنها رژیم غذایی کافی برای درمان این بیماری نیست، بنابراین درمان به موقع و منظم ضروری است. طب میکرو چینی به عنوان یکی از نماینده بیمارستان ما. این اثر درمانی قابل توجهی در درمان CKD. با کمک آن، افراد مبتلا به مرحله 3 از این بیماری یک فرصت برای دریافت بهبودی داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان منحصر به فرد ما، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: