همودیالیز: چه مدت می تواند سالم
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

همودیالیز: چه مدت می تواند سالم

همودیالیز: چه مدت می تواند دیالیز SaludableHe گرفته 13 سال، اما یاد گرفتم که میزان زنده ماندن تقریبا 15 سال است و پس از آن شروع به تحت تاثیر قرار قلب خود را. آیا کسی می داند چه مدت زنده ماندن بیمار همودیالیز دیگر است در دیالیز به روز شده است.

نرخ مرگ و میر حدود 15٪ دیالیز در بیماران تحت دیالیز صفاقی است، پس از 4 سال، و در حدود 25٪ همودیالیز حدود 4 سال است. این به این معنی است که پس از 4 سال، 85٪ از بیماران دیالیز صفاقی زنده هستند و 75 درصد از بیماران همودیالیزی هنوز زنده هستند. انگشتان ما شنیده ام که حدود 50 درصد از بیماران هنوز پس از هفت سال زنده هستند. با این حال، این همه بستگی به شرایط شما و دیگر بیماری هایی مانند دیابت اصلی. دیابت نشانه خوبی است. دیابت باعث می شود مقدار زیادی از آسیب به کلیه ها. و این احتمالا به دلیل کلیه تعطیل.

دیالیز کامل نیست. به مراتب بهتر به عملکرد کلیه است. آن را به شدت تحت چنین شرایطی، یک کار درمان جایگزین برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه توصیه می شود.

در این روش درمانی طب جایگزین میکرو چینی Osmotherapy است می توانید بافت کلیه آسیب دیده بازیابی و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، کلیه انجام عملکرد خود را به تخلیه مایع بیش از حد و ضایعات از بدن، و تعادل الکترولیتی و تنظیم فشار خون، و غیره علائم آن مانند فشار خون بالا، سطح کراتینین بالا، درد پشت، تهوع و استفراغ همه از ریشه، رها شوند.

چگونه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است در طب سنتی چینی (TCM) است که خارج استفاده می شود است. ماندن در رختخواب به این درمان. در طول درمان، شما همچنین می توانید خواندن روزنامه، تماشای تلویزیون و گشت و گذار در اینترنت می باشد. آن بسیار راحت است و مانند یک ماساژ است. دستگاه اسمز استفاده می شود و کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده فعال داروهای چینی آمده آسیب مستقیم کلیوی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy انجام چهار توابع بزرگ، از جمله ضد التهاب، ضد انعقاد، ماتریکس خارج سلولی و اتساع عروق خونی. با این توابع، سلول ها و بافت های آسیب دیده کلیه می تواند تا حدی ترمیم و پس از آن نیز بهبود عملکرد کلیوی. علاوه بر این، ممکن است به کاهش زمان دیالیز و یا حتی دیالیز اجتناب کنند.

شما می توانید یک زندگی با کیفیت بالا دیگر بدون بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند. دیالیز یک راه است، اما تنها راه برای بیماری های کلیوی است. بسیاری از درمان های جایگزین وجود دارد و شما باید با توجه به آنها پرداخت، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، شما می توانید ایمیل ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com یا به طور مستقیم ترک پیام، شما همچنین می توانید از دکتر ما آنلاین مشورت یا WhatsApp: + 8615732170898 همه می توانید به yudarle با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: