چه گیاهان چینی می تواند به نفروپاتی IgA درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه گیاهان چینی می تواند به نفروپاتی IgA درمان

چه چینی گیاهان دارویی می توانید به نفروپاتی IgAUn بیمار بیماری کلیوی را درمان کرده است مبتلا به نفروپاتی IgA تشخیص داده شده است و می خواست بداند چه گیاهان درمان نفروپاتی IgA چینی. در این مقاله، ما درمان بر اساس گیاهان چینی برای نفروپاتی IgA توصیه می شود. هر گونه سوال، لطفا با دکتر خود را بر روی خط مشورت و یا یک پیام به enfermedad-renal@hotmail.com را ترک کنند.

IgA نفروپاتی یک بیماری خود ایمنی است که هنگامی رخ میدهد که ذخایر IgA در منطقه mesangial گلومرولی است. با پیشرفت وضعیت بیماری، سلول های قرمز sangreo گاهی اوقات پروتئین از کلیه به داخل ادرار نشت. به نظر از این، داروهای چینی استفاده می شود برای تنظیم سیستم ایمنی بدن، برخی ممکن است عملکرد کلیه را بهبود و ممکن است برخی از علائم را کاهش دهد.

بر خلاف طب غربی، TCM توجه بیشتری به کل سیستم. بهبود وضعیت فیزیکی، جلوگیری از بروز عوامل احتمالا القا ممکن است متوقف پروتئینوری و هماچوری اتفاق می افتد. داروهای چینی عوارض جانبی کمتر و سیستمیک ترویج تناسب اندام و بهبود ایمنی است.

اول، ما به برخی از گیاهان فرد چینی است که برای نفروپاتی IgA می باشد.

رعد و برق خدا تاک

رعد و برق خدا انگور می تواند پاسخ ایمنی با واسطه القای آپوپتوز سلول های T، کنترل چرخه سلولی و مهار IL2 را متوقف کند. این عامل سرکوب کننده سیستم ایمنی طبیعی است. از طریق مهار فعالیت مجتمع های ایمنی، تندر خدا انگور می توانید از آسیب بیشتر کلیه را متوقف کند.

ریواس چینی

ریواس چینی می توانید کراتینین سرم بالا و سطح BUN را کاهش داده و بهبود متابولیسم چربی. به غیر از ریواس چینی همچنین می توانید سطح بالایی از فیلتراسیون گلومرولی کاهش و از بین بردن اسکلروز گلومرولی به منظور بهبود عملکرد کلیه در بیماران است.

در مرحله دوم، گیاهان سیستماتیک چینی می تواند ریشه نفروپاتی IgA را درمان کنند.

سلول های بنیادی درمان منظم گیاهی چینی برای نفروپاتی IgA است. در این روش درمانی از درمان بیماری کلیه از طریق یک راه برای افزایش سیستم ایمنی بدن و کمک به مبارزه سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری های کلیوی آغاز شده است. سلول های بنیادی دارای شش مرحله از جمله تشخیص ایمونولوژیک، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. با کمک سلول های بنیادی، اختلال سیستم ایمنی بدن می تواند تنظیم و ایمنی همچنین می توانید بهبود یافته است. مجتمع های ایمنی می تواند در خارج از بدن تخلیه به طوری که آسیب بیشتر کلیه می تواند متوقف شود.

اگر شما علاقه مند در سلول های بنیادی هستند و می خواهند به دانستن اطلاعات بیشتر، شما می توانید یک پیام را ترک یا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید مشورت ما گهواره در WhatsApp: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: