طب سنتی چینی کمک می کند تا یک دختر از موریس یافتن امید به زندگی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی کمک می کند تا یک دختر از موریس یافتن امید به زندگی

طب سنتی چینی کمک می کند تا یک دختر از موریس یافتن امید به زندگی "من دوباره زنده هستم،" با صدای بلند Takun با یک لبخند بزرگ بر روی صورت خود گفت. او یک دختر دوست داشتنی از موریس، در سن و سال او او باید با خوشحالی در مدرسه زندگی می کنند. اما با توجه به علائم شدید ناشی از نارسایی کلیه، او را به در بیمارستان و یا در خانه بمانند. او برای چندین سال زندگی و واقعا خیلی ناراحت.

"اما در حال حاضر، زندگی را ساده تر است، می بینید،" Takun با چشمان بزرگ او گفت نگاه به من، "آن را نمی خواهد طولانی قبل از من به مدرسه بازگشت. مادرم به من گفت که من نیاز به دیالیز را نه بیشتر . "" اوه، که بزرگ خواهد بود، "من گفت: آرام. "اما در جایی که مادر شما است؟ من هنوز هم دیده می شود نه از من به اینجا رسیدیم." "نه؟ در اینجا، ما می بینیم که او مادر من است و نگاه وجود دارد، او مادر من است." او به پرستاران نزدیک اشاره کرد ما. "آنها پرستاران هستند، نه مادر خود را، من که مادر خود را؟" "آنها مادر من، مادر هستند. آنها فرصت دیگری زندگی می کنند تا به من بدهد مادر من است. آنها یک زندگی جدید به من بدهید ، مثل مادر من! "او گفت بارها و بارها. "خوب، من می دانم که در حال حاضر، آنها مادر خود را. آنها با شما رفتار مثل شما کودک خود می باشد." "بله، که آن را!" من صدای بلند گفت.

"آنها مادر من هستند،" هرگز فکر نمی کردم که یک بیمار خواهد بطری مادر تماس بگیرید، اما این یک داستان واقعی است، درست در مقابل من، من به آن اعتقاد دارند. از این لحظه من می دانم که عشق بین هر مردم تا زمانی که آنها می خواهند به اختصاص قلب خود را به افراد دیگر می توانید.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: