تجربه درمان PKD در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تجربه درمان PKD در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang

تجربه در Shijiazhuang PKD درمان بیمارستان بیماری RiñonTengo 62، سفید English'm تجربه زمان زیادی را در اسپانیا. در ماه ژوئن سال 2013، من به عنوان داشتن مرحله 5 بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) تشخیص داده شد. یک دکتر کلیه در اسپانیا گفت: من باید دیالیز بلافاصله شروع در حالی که یک متخصص برتر در لندن، گفت که در حدود 6 ماه من انتظار دارم به نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه.

بنابراین من در یک برنامه تحقیقاتی را آغاز کرده است و آزمون های مختلف درمان های جایگزین. سپس، در اوایل ماه اوت، من این فرصت را برای سرعت بخشیدن به یک ماه در بیمارستان کلیه درمانگاه شیجیاژوانگ بیماری چین را دیدم و آن را در زمان.

اول، من می گویند که افراد غیر متخصص، پزشکان و پرستاران مردم، من به نظر می رسد با بالاترین کیفیت می باشد. خدمات و توجه خوب و بسیار حرفه ای بود. من توجه زیادی در غرب دیده ام هرگز.

هر کدام از این اتاق خصوصی خود را در یک ساختمان ویژه خارجی. هر اتاق دارای یک سطح بالا هر چند به خصوص لوکس نیست. آنها بسیار تمیز و مرتب هستند.

شما می توانید در اتاق خود را طبخ می شود. شما می توانید با یک عضو خانواده که در همان اتاق به عنوان شما و مغازه های خصوصی و آشپز برای شما باقی می ماند آمده است. خود امکانات آشپزخانه خصوصی خود را در اتاق خود را ارائه و سوپر مارکت ها که در آن شما می توانید بسیاری از مواد غذایی از خرید آنها را در همه زمان ها من در اتاق، خرید من مدیریت و نیاز وجود دارد پخت و پز برای خودم، بدون مشکل، اگر چه من گیاهخواری و معمولا بسیار علاقه مند به آلی است. من مانده است. در واقع، من با رژیم غذایی من بسیار خوشحال بود.

تلویزیون و اینترنت نیز موجود است در اتاق می باشد. اینترنت می تواند پر از لکه و آهسته است. این نیاز به بهبود و آنها آن را می دانم.

در حال حاضر نتیجه من: به محض ورود به بیمارستان، سطح کراتینین من 5.4 از mg / dl بود و زمانی که من بیمارستان را ترک 5.8 از mg / dl پس از دو یا سه ماه پس از درمان در خانه سطح من بود، اما به طور قابل توجهی کاهش می یابد کراتینین اول. 5.2 mg / dl و پس از آن 4.1 از mg / dl. من می دانم من نیاز به انجام آزمایشات بیشتر، مانند کلیرانس کراتینین به طور کامل ارزیابی بهبود است. من پس از سه ماه پر از درمان در منزل را انجام دهد.

با این حال، برای من، تغییر تا کنون بسیار امیدوار بوده است. علاوه بر بهبود کراتینین، سایر علائم مانند خارش، فقدان انرژی، و غیره تا حد زیادی برطرف شده است.

غیر از موارد فوق، آن را شامل درمان در بیمارستان برای بزرگ شدن پروستات به طور جدی. و علائمی مانند ادرار کردن مشکل، فوریت و نیاز به ادرار کردن اغلب در طول شب به طور چشمگیری بهبود یافته است.

از تجربه من، به اعتقاد من هیچ دلیلی برای نقد در این بیمارستان در وب سایت وجود دارد. من پیدا کردم این بیمارستان به یک نهاد حرفه ای واقعی که متخصصان، پزشکان و پرستاران بسیار عالی و اختصاص داده شده در سطح بسیار بالا، در ساخت پول، اما به بهبود رفاه از بیماران خود متمرکز نیست. از همه مهمتر، PKD من کاملا آن را به نظر می رسد تا حد زیادی مقاوم در مدت چهار ماه برای بیماران و دوره درمان سرپایی بهبود یافته است.

اگر شما یک بیمار PKD و مشکل مشابه من رو به رو، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ارزش تلاش است، دکتر ما می توانید آنلاین ayudalre، شما همچنین می توانید به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال ایمیل و یا مشورت ما دکتر واتساپ: + 8615732170898، tosos می توانید با همه چیز ayudalr.





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: