ممکن است که بیمار می تواند PKD دیالیز جلوگیری از
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ممکن است که بیمار می تواند PKD دیالیز جلوگیری از

ممکن است که بیمار می تواند PKD اجتناب از بیمار DiálisisSoy PKD و تصویر سونوگرافی و MRI تصویر نشان می دهد که بسیاری از کیست در کلیه وجود دارد. با این حال، من هیچ علامت آشکاری داشته باشد. من تعجب می کنم من می توانم بیماری من را تحت کنترل، به طوری که شما می توانید دیالیز اجتناب کنند.

سلام، خوب برای کمک به. همانطور که همه ما می دانیم، بدون کنترل خوب، PKD القاء نارسایی کلیه، بیمار به دیالیز، اما برای وضعیت شما، شما یک شانس بزرگ برای جلوگیری از دیالیز، عملکرد کلیوی هر دو توسط این کیست ها را تحت تاثیر قرار داده است، هر بیماری دیگر در تاریخ است. بنابراین در حال حاضر، مهم ترین چیزی که برای شما این است که کاهش کیست خود و متوقف کردن افزایش است.

چگونه به اندازه کیست در PKD را تغییر دهید؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی، می تواند رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست این کار را کوچک شدن کیست و کاهش می دهد. خواهد تکثیر سلول های اپیتلیال متوقف کند، بنابراین ترشح مایع کیست کاهش می یابد. هنگامی که فشار داخلی کیست کاهش می یابد، اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه تسکین فشرده سازی بافت های اطراف، بهبود گردش، و مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی.

از این رو ما می توانید مطمئن شوید که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیمار برای جلوگیری از مصرف دیالیز PKD برای کاهش کیست در کلیه آنها کمک کند.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به درمان PKD بدون دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر یا WhatsApp ما: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: