چه درمان می تواند کمک بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی برای جلوگیری از کراتینین دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان می تواند کمک بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی برای جلوگیری از کراتینین دیالیز

چه درمان می تواند کمک بیماران با کراتینین نارسایی کلیه به اجتناب از DiálisisEn بالینی، بیماری های کلیوی را می توان به 5 مرحله مختلف تقسیم شده، بیمار باید راه های مختلف را برای درمان بیماری خود را .برای بیماران با کراتینین 6.7، کلیه خود را اند در حد متوسط ​​آسیب دیده است، بیماری او تبدیل شده است مرحله 4 بیماری کلیوی .در طور کلی، پس از بیماری در مرحله پیشرفته پیشرفت، روش او توصیه به دیالیز به دلیل اثرات آن secundarios.Lo بدتر، هنگامی که بیمار طول می کشد دیالیز دشوار به خلاص شدن از شر خواهد بود.

بنابراین آنچه که ما می تواند برای بیمار از نارسایی کلیه با کراتینین 6.7 را انجام دهد؟ سلول های آسیب دیده کلیه برای باید خون کافی و اکسیژن به کلیه ارائه، و سپس سلول های آسیب دیده کلیه در حال تعمیر. فقط در این راه می توانید عملکرد کلیه به دلیل بهبود بیماران ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

چه درمان می تواند کمک بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین 6.7 برای جلوگیری از دیالیز؟

میکرو -Medicine چین به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی osmterapia، مفید است برای بهبود عملکرد کلیوی و ترمیم سلول کلیوی و محافظت از کلیه ها آسیب دیده قدیمی تر .با کمک این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه creatinnia 6.7 ، شما به تدریج می تواند به بهبود عملکرد کلیه خود را، و سپس شما می توانید یک شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی osmterapia و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، شما همچنین می توانید پیام مستقیم ترک و یا آنلاین یا WhatsApp دکتر ما مشورت: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: