این طبیعی است بیماران دیالیزی هیچ خروجی ادرار
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خروجی ادرار به این معنی است که هنوز هم برخی از بیماران عملکرد کلیه است. هنگامی که بیماران کاهش شدید در ادرار، دیالیز بیشتر احتمال دارد که برای جایگزینی کلیه زمان discapacidad.Conforme سلول توصیه می شود عبور می کند، برخی بیماران دیالیزی هنوز orina.Es تولید طبیعی؟

مقدار کل خروجی ادرار در 24 ساعت است، یک شاخص بیماری renal.Cuando بیماران هیچ خروجی ادرار، به این معناست که این بیماران تقریبا در تمام بافت ها از funcionando.Entonces کلیه از دست داده اند، در حالی که بیماران ادرار کردن را متوقف کرده اند تعیین اینکه آیا بیماران این فرصت را به عقب صدمه به کلیه ها است یا نیست.

اگر بیماران ادرار کردن بیش از نیم ساعت را متوقف کرده اند، غیر ممکن است برای بهبود عملکرد más.Esto کلیوی است که به علت نکروز بافت کلیوی عملکرد یک فرایند است که نیاز به یک دوره از اختراع ثبت شده به دیالیز time.When نمی باشد قادر به تولید ادرار برای مدت طولانی بدان معنی است که صدمه به کلیه ها نکروزه شده است. بنابراین، درمان می تواند pacientes.Entonces افزایش کمک به بیماری کلیوی، پیوند کلیه تنها درمان به آنها را به خلاص شدن از شر دیالیز است.

اگر بیماران دست از تولید ادرار، هنوز هم فرصت برای با riñones.Después خود را سالها تجربه بالینی زندگی می کنند، پیدا کنیم و بیماران زمان عملکرد کلیه است بالاتر از 15٪ و با ثبات، آنها می توانند دستیابی به objetivo.La این کلیدی است درمان correcto.Si در حال تجربه این مشکل را انتخاب کنید، شما می توانید دکتر را به صورت آنلاین در مورد وضعیت پزشکی شما detalle.Por بنابراین بگویید، او می تواند به شما کمک کند طرح درمان مناسب تعیین به کاهش تعداد دفعات دیالیز و یا حتی متوقف کند.

علاوه بر درمان های پزشکی، کلیه برنامه رژیم غذایی و شیوه زندگی دوستانه و سالم نیز می تواند به بهبود سلامت کلی pacientes.Siempre کمک، مطمئن شوید که برنامه رژیم غذایی و شیوه زندگی خود را همراه با وضعیت آن بیماری.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه تحت دیالیز دارای خروجی ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: