چگونه می توانم از پیشرفت آسیب را کاهش می دهد به بیماران به دلیل نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانم از پیشرفت آسیب را کاهش می دهد به بیماران به دلیل نفروپاتی IgA

چگونه می توانم از پیشرفت آسیب را کاهش می دهد به بیماران به دلیل نفروپاتی IgA در Igala نفروپاتی یک بیماری خود ایمنی برای مردم با کاهش عملکرد کلیه به تدریج است. نفروپاتی IgA، مهم ترین باید درمان برای کاهش پیشرفت آسیب کلیه.

در اینجا توصیه می شود پیشنهادات توسط دکتر در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang هستند.

1. برای تنظیم سیستم ایمنی بدن

نفروپاتی IgA یک بیماری خود ایمنی با کمپلکسهای ایمنی و IgA سپرده در کلیه ها، که می تواند صدمه به کلیه ها شود. به منظور جلوگیری از بیشتر آسیب کلیه، شما نیاز به درمان به تنظیم سیستم ایمنی بدن و از بین بردن کمپلکسهای ایمنی است. ما برای شما نشان می دهد سلول های بنیادی، این ممکن است تنظیم ایمنی کمک کند و جلوگیری از واکنش سیستم دفاعی بدن در کلیه ها. علاوه بر این، آن را نیز می روشن کمپلکسهای ایمنی و جلوگیری از عفونت کمک می کند بیشتر و یا التهاب می شود.

2. مرمت و بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه

هنگامی که سیستم ایمنی بدن بهبود یافته است و مجتمع های ایمنی پاک، شما نیاز به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. این می تواند کمک جلوگیری از پیشرفت آن با غلظت IgA و انجام یک نتیجه خوب برای شما.

3. یک رژیم غذایی خوب و برنامه ریزی

رژیم غذایی نیز برای شما بسیار مهم مبتلا به نفروپاتی IgA و رژیم غذایی کلیه دوستانه ممکن است برای شما مفید باشد. بنابراین شما باید برای ایجاد یک نمودار رژیم غذایی بر اساس مورد خود را، که ممکن است شامل کم پروتئین، کم نمک، به برخی از میوه ها و سبزیجات تازه، و غیره.

ما باور داریم که این پیشنهادات برای نفروپاتی IgA مفید باشد. در حال حاضر، سلول های بنیادی و میکرو چینی پزشکی Osmotherapy IgA نفروپاتی تنها در چین در حال حاضر در دسترس است. بنابراین، اگر شما می خواهید برای دریافت درمان، شما نیاز به به بیمارستان ما برای درمان بیشتر است. هر گونه سؤال؟ شما می توانید با یک دکتر مشورت آنلاین، و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال کنید. شما می توانید به کمک بیشتری دریافت کنید





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: