کیتین و بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کیتین و بیماری مزمن کلیه

کیتین و کیتوزان CrónicaEl بیماری کلیه یک قند به دست آمده از اسکلت خارجی سخت سخت پوستان، از جمله خرچنگ، خرچنگ دریایی و میگو است. برای برخی از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، کیتوزان پزشک خود آنها را تجویز برای کمک به کنترل برخی از علائم یا عوارض.

کیتوزان است که برای درمان چاقی، cholesterl بالا و بیماری chohn استفاده می شود. مهم تر، آن را نیز برای درمان عوارض که بیماران با بیماری کلیوی تحت دیالیز اغلب روبرو هستند، مانند کلسترول بالا، کم خونی، از دست دادن قدرت و اشتها و مشکلات خواب استفاده می شود.

علاوه بر این، در یک مطالعه در موش تغذیه هم کیتوزان، Kremezin و یا یک رژیم غذایی طبیعی نشان داد موش کیتوزان تغذیه نشان داد که طولانی شدن دوره مشخص شده بقا و کاهش در BUN، کراتینین سرم، فسفات و نسبت پروتئین های سرم در مقایسه با گروه های دیگر.

بنابراین، ما می توانید مطمئن شوید که مصرف کیتوزان ممکن است برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را تا حدی مفید است. بنابراین، بیماران مبتلا به CKD را به دوز مناسب دارو در مشاوره از پزشکان او با توجه به شرایط خود باشند.

علاوه بر این، اگر چه داشتن chotosan می تواند کمک به احیای برخی از علائم جدی برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، اما من می توانم تعمیر آسیب کلیه کمک نمی کند و بهبود عملکرد کلیه. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، همچنین نیاز به گرفتن برخی درمان های دیگر به بهبود عملکرد کلیوی.

در اینجا ما نشان می دهد که روش های درمانی چینی به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، Maikang مخلوط، انما درمان، طب سوزنی، و غیره. هدف این درمان برای تعمیر سلول کلیوی معلول و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه است در بهبود علائم و عوارض جدی می تواند حق را از ریشه کنترل می شود.

اگر شما هنوز هم پس از خواندن سوال، و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از روش های درمانی چینی برای بیماری مزمن کلیه، شما ممکن است یک پیام را ترک پس از آن شما همچنین می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: + 8615732170898، ما در اینجا برای کمک به در هر زمان.





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: