طب چینی برای درمان کیست کلیه مبتلا به کم خونی و فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی برای درمان کیست کلیه مبتلا به کم خونی و فشار خون بالا

پزشکی چین به درمان کیست کلیه مبتلا به کم خونی و HipertensiónGénero: مرد

سن: 53

کشور: مرد

تشخیص: کیست کلیوی، کم خونی کلیوی، فشار خون بالا کلیه

بیمار واژه: من یک بهبود قابل توجهی تنها پس از یک درمان یک هفته. طب چینی بسیار موثر است.

tratameintos قبل:

آقای آرچر با کیست تشخیص داده شد renale بسیاری از años.Al اول، او آن را به طور جدی در همه، از آن ایجاد نمی ناراحتی all.Sin اما یک سال پیش، همه چیز بد اتفاق می افتد، او احساس در شکم بسیار دردناک بنابراین من تا به حال به hospitalized.In بیمارستان محلی، دکورتیکاسیون کیست کلیوی برای از بین بردن کیست بزرگ انجام شد.

Peder به تدریج بعد از عمل جراحی بهبود یافت و او فکر آن بود که end.However، در ماه گذشته، کیست شروع به رشد دوباره، و حتی بزرگتر از دکتر جراحی before.The جدید تجویز شد. در نهایت، Peder کردم استفاده از عمل جراحی برای برداشتن کیست ها می تواند مشکل به طور کامل و اساسا حل نمی کند. آموختنی است که چین ممکن است سعی کنید درمان کیست کلیوی، بدون عوارض جانبی و ممکن است عود کیست جلوگیری می کند. بنابراین او چین برای درمان انتخاب کرد.

درمان: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی 3 بار / روز، 45 دقیقه / ساعت، طب غربی

شرایط پس از درمان:

بعد از بررسی کامل، یک برنامه درمانی به عنوان آن است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به مواد مخدر توصیه می شود Mr.Archer.Western می تواند علائمی مانند فشار خون بالا را کاهش دهد، کم خونی temporarily.Micro چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به اندازه کیست های بزرگ را کاهش می دهد و توقف بزرگ کوچک یک فرم خفیف.

پس از یک دوره درمان، او بهبود قابل بود. درد در شکم، چهره رنگ پریده و سرد فوت perdido.El نتیجه نشان داد سطح کراتینین خون نیز کاهش یافته است. همه این پیشرفت نشان می دهد که عملکرد کلیه رانده بودند. "طب چینی کاملا فوق العاده است و من با نتیجه درمان بسیار خوشحال هستم، گفت:" Mr.Archer.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: