نارسایی کلیه: درمان های طبیعی برای درمان وجود خون در ادرار
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه: درمان های طبیعی برای درمان وجود خون در ادرار

نارسایی کلیه: درمان های طبیعی برای درمان خون در OrinaHoy و بیشتر مردم رنج می برند بیماری های کلیوی، اما بیشتر بیماران نمی دانند که تنها راه برای حصول اطمینان، بیمار معمولا بیماری های کلیوی تعداد físicos.Sangre قرن در ادرار یکی از شایع قرن فیزیکی نارسایی کلیه است، آن را یک درمان طبیعی می تواند خون در ادرار درمان است.

چه چیزی باعث خون در ادرار.

کلیه های سالم به طور معمول نگه داشتن سلول های خون در بدن به فیلتر زائد از خون به ایجاد ادرار. با این حال، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، این سلول ها ممکن است شروع به نشت ادرار می شود. علاوه بر این، سیگنال بیماری کلیه، خون در ادرار ممکن است تومورهای، سنگ کلیه و یا عفونت باشد.

یک درمان طبیعی برای خون در ادرار به علت نارسایی کلیه وجود دارد؟

از بالا، ما می توانید ببینید که علت خون در ادرار است که به علت آسیب بافت کلیوی. بنابراین، اگر درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر، خون در ادرار می تواند کاملا متوقف شده است.

کارشناسان در کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه چینی Osmotherapy میکرو به شما توصیه کند. در این روش درمانی در طب سنتی چینی (TCM) است، اما استفاده از خارج. داروهای چینی هستند برای اولین بار فوق العاده ریز در جهت بهبود بهره وری میکرونیزه. سپس اسمز دستگاه کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده فعال در رسیدن به آسیب کلیه ها به طور مستقیم. از طریق اتساع عروق خونی، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، ماتریکس خارج سلولی، فراهم آوردن مواد مغذی به کلیه ها آسیب دیده و تحریک ظرفیت خود شفا از سلول های کلیه، کلیه های آسیب دیده می تواند به تدریج تعمیر . به این ترتیب، کلیه ها می تواند سلول های خون در بدن دوباره نگه دارید. علاوه بر وجود خون در ادرار، علائم دیگر مانند خارش، پروتئین در ادرار و ادم، و غیره همه به طور طبیعی و به طور موثر برطرف شده است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان طبیعی برای خون در ادرار نارسایی کلیه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com و یا مشورت دکتر ما در WhatsApp: +8615732170898، ما با همه چیز ayudarl خواهد .





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: