می توانید طب چینی درمان چمن FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

می توانید طب چینی درمان چمن FSGS

می توانید طب چینی درمان چمن FSGS¿Puede چینی درمان پزشکی گیاهان دارویی FSGS؟ پس از خواندن برخی مقالات در درمان طب چینی FSGS، بسیاری از بیماران نمی تواند کمک کند اما این سوال را بپرسید. اگر شما هم سوال مشابهی داشته باشد، بعدی برای اطلاعات بیشتر. هنگام خواندن، اگر شما هر گونه سوال، لطفا دکتر خط تماس بگیرید و یا پیام را ترک کنید.

FSGS کلیه در جهت است که بخش هایی از برخی گلومرول زخم است. گلومرول زخم نمی تواند احیا شود. بنابراین، FSGS برگشت ناپذیر است. زخم گلومرول اما معمولا در نتیجه واکنش التهابی بیش فعال. اگر گلومرول به سادگی ملتهب می شوند، ممکن است برای شما به درمان با درمان مناسب.

درمان استاندارد است به استفاده از استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی برای جلوگیری از التهاب کلیه به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها. اما آنها نمی توانند پاک کردن کمپلکسهای ایمنی که باعث التهاب کلیه. هنگامی که شما یک سرماخوردگی و یا برخی از عفونت های دیگر، عود التهاب گرفتن دوباره. طب چینی طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا دارو، کانگ مای ترکیب و چند سوپ دارویی می تواند کمک به شکستن کمپلکسهای ایمنی سپرده به کاهش التهاب کلیه است. آنها همچنین می توانند یک محیط خوب برای خون ایجاد برای تعمیر کلیه های آسیب دیده خود را دارند. آنها همچنین می توانند سیستم ایمنی بدن خود را تقویت برای کمک به مبارزه سیستم بیماری است. پس از یک دوره درمان، بافت کلیه ملتهب خود را ترمیم کنند و پس از آن شما می توانید برخی از عملکرد کلیه را بازیابند.

می توانید طب چینی درمان FSGS؟ در واقع، تنها می تواند کمک به درمان برخی از بافت کلیه کمی آسیب دیده و محافظت از آسیب بافت کلیه باقی مانده. درمان زودتر آغاز می شود، اثر درمانی بهتر است. +8615732170898: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی، لطفا گزارش معاینه پزشکی خود را که enfermedad-renal@hotmail.com یا دکتر aand واتساپ مشورت ارسال کنید. پس از تجزیه و تحلیل مورد، دکتر ما را به درمان به صورت کت و شلوار.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: