امید به زندگی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک چه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

امید به زندگی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک چه
امید به زندگی برای Paceinte PoliquísticaPKD با بیماری کلیه یک بیماری کلیه ژنتیکی با کیست های متعدد در کلیه تشکیل شده است چیست و کیست را افزایش می دهد و بزرگتر در طول زمان، که می تواند آسیب به کلیه ها می شود، پس از آن بیماران می تواند رسیدن به ESRD در نهایت به پایان برسد. بنابراین بیماران مبتلا به PKD در مورد امید به زندگی خود را با این بیماری است.
در واقع، عوامل بسیاری است که امید به زندگی از بیماران مبتلا به PKD، مانند سن و سال، نشانه ها و عوارض، درمان، و غیره وجود دارد و مهم ترین درمان برای بیماران مبتلا به PKD است. بیماران باید درمان را به منظور کاهش حجم کیست های کلیوی خود و بهبود عملکرد کلیه، پس از آن شما می توانید یک پیش آگهی خوب برای آنها را.
در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، ما استفاده از طب چینی سنتی ما همراه با تکنولوژی مدرن برای اصلاح PKD. و درمان ارائه شده پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که با استفاده از بسیاری از داروهای چینی ویژه و منحصر به فرد، و از طریق کلیه applicatuin خارجی است، مواد موثر می توانید به طور مستقیم کار در کلیه.
مواد موثر در Osmotherapy به تابع از بین بردن مایع از کیست و جلوگیری از مایع دیواره کیست ترشح، پس از آن شما می تواند به کاهش کیست های کلیوی کمک می کند و متوقف کردن رشد بیشتر کیست.
علاوه بر این، مواد موثر در Osmotherapy همچنین می توانید گسترش عروق خونی کمک کند و بهبود گردش خون، سپس آن را می توانید تغذیه و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، که می تواند بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه به ارمغان بیاورد. بنابراین PKD می تواند به خوبی کنترل
بنابراین اگر بیماران مبتلا به PKD مایل به طول عمرش خود و پیش آگهی خوب، لازم است که درمان موثر برای جلوگیری از پیشرفت آن است. اگر شما هنوز هم سوال پس از خواندن، یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما همچنین می توانید دکتر ما آنلاین رایگان راهنما مشورت، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal @ هاتمیل ارسال کنید. COM، همه می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: