چگونه به هم پیوند میدهد کلیه پلی کیستیک بیماری نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به هم پیوند میدهد کلیه پلی کیستیک بیماری نارسایی کلیه

چگونه پلی کیستیک بیماری های کلیه در ارتباط با شکست RenalLa PKD بیماری کلیوی ژنتیکی است، و کیست های متعدد وجود دارد در کلیه رشد می کنند. این یک بیماری کلیوی پیشرونده است که در نهایت می تواند تبدیل به نارسایی کلیه است، پس چگونه پلی کیستیک بیماری کلیه (PKD) مربوط به نارسایی کلیه؟

برای PKD، کیست افزایش خواهد یافت و آنها در طول زمان بزرگ. بدون در نظر گرفتن هر نوع درمان موثر به منظور کاهش حجم از کیست ها و جلوگیری از رشد کیست، کیست های بزرگ می تواند بافت اطراف کلیه را سرکوب و باعث آسیب به کلیه ها. با شدید آسیب کلیه و عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد، بیماران مبتلا به PKD در نهایت می تواند تبدیل به نارسایی کلیه است.

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به PKD؟

از بالا، ما می دانیم که نارسایی کلیه در PKD است که عمدتا توسط افزایش و گسترش کیست در کلیه ایجاد می شود، چرا که بیماران باید درمان را کاهش اندازه کیست ها و جلوگیری از رشد کیست را.

هستند بسیاری از درمان موثر برای PKD در سراسر جهان.، امروز من به درمان سنتی چینی برای PKD معرفی. شما می دانید، چین دارای سابقه ای طولانی در برخورد با همه نوع از بیماری های مزمن توسط طب سنتی چینی (TCM). در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، کارشناسان TCM ما نوآوری در ترکیب با تکنولوژی مدرن، و درمان منحصر به فرد برای PKD است، که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ساخته شده است.

این درمان خارجی و مبتنی بر داروهای گیاهی چینی منحصر به فرد و ویژه ای است که در آن استفاده می شود. با خیلی ریز آسیاب، ما با استفاده از دارو در دو کیسه، و تجهیزات اسمز، مواد موثر در Osmotherapy می تواند به طور مستقیم به کلیه است.

بیماران مبتلا به PKD فقط نیاز به دراز کشیدن در رختخواب، و آنها می توانند درمان طبیعی ترین و مناسب دریافت کنید. Osmotherapy می تواند کمک به حذف مایع از کیست و جلوگیری از ترشح مایع از دیواره کیست، و سپس شما می توانید به اندازه کیست کاهش و توقف رشد بیشتر کیست. PKD می توان از ریشه کنترل می شود.

علاوه بر این، بیماران مبتلا به PKD نیز باید به یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده و یک زندگی سالم، همه این را می کند و یا حتی جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک. آنلاین با دکتر خود مشورت، و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: