آیا این طبیعی است یک سردرد در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا این طبیعی است یک سردرد در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

آیا این طبیعی است یک سردرد در CKD¿Es مرحله 3 بیماری مزمن کلیه طبیعی (ERC) است که اغلب اجازه ادامه دهید زیرا علائم و نشانه چنان ظریف. در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، برخی از علائم می تواند آشکار است. آیا این عادی است برای یک فرد با مرحله 3 بیماری مزمن، داشتن افزایش سرگیجه و سردرد؟

بله، آن برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن طبیعی است سرگیجه و سردرد افزایش یافته است. علت سرگیجه و سردرد به علت کلیه های آسیب دیده. هنگامی که شما از کم خونی ناشی از بیماری کلیوی رنج می برند به، بدن شما و مغز شما را به مقدار مناسب از اکسیژن ندارند. در نتیجه می تواند سرگیجه، سردرد، خستگی و مشکلات با حافظه است.

چگونه کم خونی همراه با بیماری مزمن کلیه؟

زمانی که کلیه ها بیمار یا آسیب دیده، آنها به اندازه کافی EPO تولید نمی کند. در نتیجه، مغز استخوان سلول های قرمز خون کمتر، باعث کم خونی. هنگامی که خون دارای سلول های قرمز خون کمتر، که محروم کردن بدن از اکسیژن به آن نیاز دارد. علائم کم خونی عبارتند از: خستگی، سرگیجه، سردرد و مشکلات با حافظه است.

مدیریت سرگیجه و سردرد در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چیست؟

این به ذکر است که علت ریشه ای کم خونی کلیه ها آسیب دیده است سه نوع سلول در کلیه: سالم، مجروح و یا کشته می توانید هر چیزی را برای سلول های کلیه مرده است، اما سلول های کلیه آسیب دیده انجام می توان در تعمیر ما بیمارستان شیجیاژوانگ. بیمارستان بیماری های کلیه. بنابراین، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بسیار توصیه می شود. در این روش درمانی قادر به ترمیم سلول های آسیب دیده و بهبود کلیه عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، کلیه ها می تواند به اندازه کافی تولید EPO و سپس مغز استخوان می تواند سلول های قرمز خون برای از بین بردن ریشه کم خونی است.

علاوه بر میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، همچنین برخی از درمان های حمایتی، از جمله مخلوط مای کانگ، حمام درمانی، حمام پا و سوپ دارویی، و غیره وجود دارد آنها در بهبود عملکرد کلیه موثر است. اگر شما می خواهید به یادگیری اطلاعات دقیق در مورد این درمان ها، شما می توانید به ما یک پیام زیر ترک و یا ارسال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، شما همچنین می توانید دکتر ما آنلاین و یا مشورت واتساپ: + 8615732170898، هر کس می تواند با کمک همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: