بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند عملکرد کلیه بازگرداندن
بیمار مبتلا به سندرم Nefrótocio می تواند عملکرد خود را بازیابی RenalSi شما یک بیمار سندرم نفروتیک هستند، ممکن است پروتئینوری داشته باشند، تورم، چربی خون و hypoproteinemia. آنها می تواند نارسایی عملکرد کلیه خود را اگر آن را نمی تواند به خوبی کنترل. عملکرد کلیه را می توان ترمیم عدم بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک؟ کاملا چند بیماران چنین شک.
عملکرد کلیه است با بافت صدمه به کلیه ها در ارتباط است. در میان بافت کلیه آسیب دیده، برخی از ورم کرده و برخی از زخم می باشد. آنهایی که زخم نمی تواند زنده بماند، اما آنهایی که تورم را می توان با درمان مناسب را زنده کرد. هنگامی که بهبود، شما می توانید برخی از عملکرد کلیه را بهبود می یابند.
چه کمک می کند بازگرداندن درمان تابع شکست کلیوی؟
استروئیدها و درمان سرکوب کننده ایمنی می تواند باعث التهاب بلوک از کلیه کمک و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. مهار کننده های ACE یا ARBs می تواند فشار خون کمتر برای کاهش صدمه به کلیه ها کمک می کند.
اما گاهی اوقات شما ممکن است با اثر درمانی از درمان های قبلی ناراضی یا شما به اندازه کافی از عوارض جانبی داروها بود. در این صورت، ممکن است شما شانس در طب سنتی طب چینی ما، مانند طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا دارو، ترکیب کانگ مای و چند سوپ دارویی دارند. آنها می توانند رگ های خونی گشاد و از بین بردن حالت سکون برای افزایش جریان خون به بهبود ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن. آنها همچنین ممکن است کمپلکسهای ایمنی سپرده به حذف التهاب کلیه و کاهش ماتریکس خارج سلولی به توقف فیبروز کلیوی را بشکند. علاوه بر این، شما می توانید مواد زائد در خون تمیز به منظور کاهش آسیب به بدن شما و همچنین می تواند سیستم ایمنی بدن خود را تقویت برای کمک به مبارزه با این بیماری. پس از درمان یک ماهه، عملکرد کلیوی به تدریج بهبود یافته است.
عملکرد کلیه را می توان ترمیم عدم بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک؟ بله شما می توانید. اما شما فقط می تواند در بهبود عملکرد کلیه بخش. هر چه زودتر درمان، عملکرد کلیه را می توان ترمیم دریافت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در درمان سندرم نفروتیک، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: