بیمار مبتلا به نفریت لوپوس و دیالیز می تواند با موفقیت خلاص شدن از شر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار مبتلا به نفریت لوپوس و دیالیز می تواند با موفقیت خلاص شدن از شر

بیمار مبتلا به نفریت لوپوس و دیالیز می تواند با ExitoANWAR خلاص شدن از شر یک مرد 25 ساله، از مصر، به دلیل راش های صورت تکرار و درد مفاصل است که در 2015 فوریه 26 به بیمارستان ما آمد است. قبل از آمدن به اینجا، او دیالیز به مدت یک ماه بود.

پس از او به بیمارستان ما بستری، دکتر چک دقیق ساخته شده است. دیده می شود از ظاهر خود از اندام تحتانی خود را ورم کرده بود. معاینه معمول خون نشان می دهد که هموگلوبین 84g / L، سلول های قرمز خون شمارش شد 2.75 × 1012 / L. آزمون عملکرد کلیوی نشان داد که سطح کراتینین سرم خود 578umol / L بود، BUN 46.7mmol / L، UA 620umol / L

با توجه به وضعیت بیماری خود را، دکتر ما یک طرح درمان که شامل درمان های بالا هفت TCM ساخته شده است.

پس از 25 روز درمان، بیماری خود را رو به سمت خوب است و شما می توانید ببینید که طرفداران در پاهای خود را ناپدید شد. معاینه معمول خون نشان می دهد که هموگلوبین 112 گرم / L، سلول های قرمز خون شمارش شد 3.60 × 1012 / L. آزمون عملکرد کلیوی نشان داده شده است که سطح کراتینین سرم بود 517umol / L، BUN 30.8mmol / L، UA 30.8mmol / L.

پس از ترخیص از بیمارستان ما، دکتر ما تجویز برخی از داروهای چینی به تحکیم اثر درمانی. یک ماه بعد پس از بازگشت به خانه سطوح پایین آن کراتینین سرم 270umol / L، سپس او را یک هفته به دیالیز یک بار. دو ماه بعد، پس از او به خانه سطوح پایین خود را از کراتینین سرم 160umol / L، سپس او تصمیم گرفت برای جلوگیری از دیالیز.

دیده می شود از تاریخ آن، ما می دانیم که با کمک طب چینی، بیمار نارسایی کلیه ممکن است این فرصت را به متوقف دیالیز، حداقل آنها می توانید در زمان دیالیز کاهش می دهد.

اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستند و می خواهند به از شر دیالیز و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان بالا هفت TCM ما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا تماس با دکتر ما واتساپ: به طور مستقیم +8615732170898، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین من هزینه، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: