آیا راه حل برای نارسایی کلیه با کراتینین 10.6 وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا راه حل برای نارسایی کلیه با کراتینین 10.6 وجود دارد

آیا راه حل برای نارسایی کلیه با کراتینین 10.6De انجام وجود دارد، creatiina 10.6 به اندازه کافی که سطح طبیعی کراتینین، صاحب بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله پایانی .برای سطح کراتینین بالا بالا است، زندگی خود را است ResiGo بزرگ، بدون درمان فوری، رنج می برند بسیاری از نشانه ها و عوارض، با این حال، اگر شما می توانید درمان مناسب را پیدا کنید، شما می توانید بیماری خود را کنترل، حداقل می تواند این فرصت را به یک زندگی با کیفیت بالا و بدون دیالیز داشته باشد.

10.6 کراتینین در نارسایی کلیوی چقدر جدی است؟

در درمانگاه، پس از آن که سطح کراتینین به 8.0 نشان می دهد بیماری های کلیوی است در آخرین مرحله کاهش یافته است، شناخته شده به عنوان اورمی. در این مرحله کلیه بیماران مبتلا به بیماری رنج می برند بسیاری از نشانه ها و عوارض، زندگی خود را در معرض خطر بزرگ است.

آیا راه حل برای نارسایی کلیه با کراتینین 10.6 وجود دارد؟

دیالیز به عنوان یکی از درمان های متداول نارسایی کلیه، می تواند بیماران با سطح کراتینین کلیه به طوری بالا برای زندگی بهتر توسط تسکین علایم این شکست بیماری کمک کند. با این حال، همانطور که می دانیم دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن سم از بدن است. با در نظر گرفتن بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی، آن را می سازد سطح کراتینین روشن به طور موقت، اما شما می توانید بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. بنابراین بیماری های کلیوی تقاضای بیمار برای برخی از روش های درمانی جایگزین دیگر نگاه کنید.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، که می تواند بیماران را به زندگی بهتر شکست کلیه بدون دیالیز کمک کند. آن موثر و ایمن در درمان نارسایی کلیه ثابت شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا ممکن است دیالیز جلوگیری از، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: +8615732170898 ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: