27 درصد از کلیه تابع شما باید بیشتر بدانید
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

27 درصد از کلیه تابع شما باید بیشتر بدانید

27 درصد از کلیه تابع شما باید بدانید Más27 درصد از عملکرد کلیه بدان معنی است که شما در حال حاضر کلیه به شدت آسیب دیده، بدون درمان سریع و موثر در این مورد، وضعیت خود را ممکن است به سرعت بدتر شود، می تواند نارسایی کلیه مرحله نهایی سریع تر است. امید به زندگی را با 27 درصد عملکرد کلیه، شما باید بیشتر یاد بگیرند.

در اینجا چند پیشنهاد توصیه شده توسط کارشناسان در بیمارستان ما، بیمارستان کلیه Shijiazhuang بیماری چین هستند.

کنترل خوب بر علائم آنها

علائم خود را، مانند فشار خون بالا، تورم، کم خونی، و غیره، باید کنترل شده و مواد مخدر، چرا که علائم می تواند بیماری ناراحتی کنترل شما را بدتر و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. شما باید به دنبال مشاوره از پزشک خود را به دوز مناسب از مواد مخدر بر اساس مورد خود را دارند.

در بیمارستان ما، ما بیش از 30 سال تجربه در برخورد با همه نوع از بیماری های کلیوی، ما بسیاری از درمان های چینی ساخته شده برای اصلاح بیماری های کلیوی بر اساس طب سنتی چینی است. درمان ما ارائه شده عبارتند از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، و غیره. ما می توانیم یک برنامه درمانی سیستمیک با توجه به مورد خود را، و این درمان می تواند سلول های تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک و بهبود عملکرد کلیه است.

هنگامی که عملکرد کلیه خود را بهبود یافته است بیش از 27٪، و این بیماری می تواند به خوبی کنترل شده، شما می توانید یک زندگی عادی مانند افراد سالم زندگی می کنند. بنابراین، اگر شما می خواهید برای دریافت درمان ما، ما استقبال خواهد برای آمدن به چین برای پردازش بیشتر است. دکتر و پرستاران ما به شما بهترین درمان و خدمات است. آیا می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر، شما می توانید به طور مستقیم یا دکتر آنلاین ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com مشورت، ممکن است پیام به طور مستقیم ترک کنند، تمام می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: