چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 7.7
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 7.7

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با 7.7De کراتینین واقع، برای بیماران با کراتینین 7. 7 بیماری در مرحله پیشرفته ای از نارسایی کلیوی پیشرفت، باید مراحل در حال حاضر به اجتناب از رفتن به اورمی است.

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA با کراتینین 7.7؟

دیالیز به عنوان یکی از درمان های رایج از نارسایی کلیه، مفید برای خلاص شدن از مواد مضر و مواد زائد را از بدن خلاص شدن از شر است و کمک می کند تا بدن حفظ توازن مناسب مواد شیمیایی.

با استفاده از یک dialyzer برای تمیز کردن خون خود را، در طول این فرایند، خون را در بدن خود را به dialyzer انتقال. dialyzer فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی. با این حال، شما فقط می توانید کنترل علائم رایج این بیماری، شما می توانید این بیماری را درمان نمی اساسا. برای بیماران مبتلا به دیالیز طولانی مدت، وضعیت بیماری به تدریج رو به وخامت. هنگامی که بیماران شروع به سفر دیالیز، آنها نمی توانند از دیالیز برای بقیه عمر خود را خلاص شوید. اگر بیماران متوقف دیالیز دچار عوارض جدی رنج می برند، به طوری که علائمی مانند تهوع، استفراغ، تنگی نفس، کاهش برون ده ادرار یا بدون ادرار در همه. حتی بدتر، نشانه ها و عوارض بیماران زندگی تهدید می شود.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان علاوه بر این دیگر به درمان دیالیز، این بیماری می تواند در یک راه طبیعی تر درمان می شود. هدف از این درمان برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، بهبود عملکرد کلیه و بازسازی سیستم ایمنی بدن ذاتی بدن انسان است. که چهار تابع اصلی (ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و گسترش عروق خونی) است ممکن است تاخیر و یا معکوس پیشرفت نفروپاتی IgA. برای سطح کراتینین بیمار است تا 7.7، شما می توانید از این فرصت برای یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز داشته باشد.

اگر شما علاقه مند در این درمان یا کنترل مورد نظر را با نفروپاتی IgA می باشد، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: