چگونه برای جلوگیری از PKD با کراتینین 4.7 را وارد کنید ارومیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از PKD با کراتینین 4.7 را وارد کنید ارومیه

چگونه برای جلوگیری از PKD با کراتینین 4.7 را وارد کنید UremiaEn بالینی، PKD یک نوع بیماری ژنتیکی است، می توانید به طور کامل نمی توان درمان، زیرا هیچ کس می تواند به شما ژن را تغییر دهید، با این حال، کارشناسان درمان کافی و موثر است که می تواند کنترل را پیدا کرده اند در حالی که این بیماری است.

utilies برای درمان PKD چه راهنمایی می شود.

1. آیا مواد غذایی کمتر شور (از جمله کنسرو، ترشی، کنسرو گوشت)، غذاهای تند (از جمله فلفل، مشروبات الکلی، میگو، خرچنگ، و غیره) مواد غذایی آلوده (مواد غذایی فاسد شدنی، باقی مانده، و غیره) ظروف کوره. محدود کردن مواد غذایی حیوانی پروتئین بالا و مواد غذایی چرب، و غیره

2. آیا قهوه، نوشابه، نوشیدنی های سرد، چای قوی، الکل ننوشید.

3. استراحت خوب است. اجتناب از قدرت فیزیکی شدید، و تروما به شکم.

ورزش شدید 4.Do برخی از تمرینات ملایم، اما نه.

5. در زندگی روزمره، به منظور جلوگیری از پارگی کیست، فشار شکمی نباید بیش از حد. زمانی که او خم شدن، مراقب باشید. بدون بلند کردن اجسام سنگین نیز با خشونت از چرخاندن کمر، یک کمربند شل، و سعی کنید به یبوست است.

6.hace به دور از عفونت، به خصوص گلودرد استرپتوکوکی، عفونت ادراری.

همه این پیشنهادات خود را برای جلوگیری از این بیماری از بدتر شدن مفید هستند، اما اگر شما می خواهید به بیماری خود را تحت کنترل کامل، شما باید درمان مناسب در زمان است.

چگونه برای جلوگیری از PKD با کراتینین 4.7 وارد اورمی؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی گیاه چینی، برای کاهش و مهار رشد مجدد کیست به منظور جلوگیری از کلیه از آسیب بیشتر مفید است. با کمک این درمان می تواند بیمار PKD جلوگیری می رود در ارومیه و یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه.

اگر شما علاقه مند در میکرو چینی پزشکی Osmotherapy خوبی PKD و یا می خواهید به کنترل، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما مشورت، شما همچنین می توانید از دکتر واتساپ ما مشورت: همه +8615732170898 آنها می توانند شما را با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: