چه نوع از درمان شما می توانید کراتینین 7 بدون دیالیز کاهش
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه نوع از درمان شما می توانید کراتینین 7 بدون دیالیز کاهش

چه نوع از درمان می تواند کراتینین 7 بدون DiálisisCreatinina 7 کاهش اشاره به کلیه بسیار جدی آسیب دیده است، و بیماران باید یک تابع بسیار پایین کلیه است. در این وضعیت، بیمار توصیه می شود به دیالیز به طولانی طول عمر خود را، اما دیالیز طولانی مدت خواهد شد برخی از عوارض جانبی جدی برای بیماران شود. بنابراین بیشتر و بیشتر بیماران ترجیح می دهند در حال بدست گرفتن درمان جایگزین برای کاهش کراتینین بالا بدون دیالیز.

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، ما استفاده از طب طبیعی گیاهی چینی برای کمک به کاهش کراتینین بالا 7 برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. در زیر درمان های طبیعی برای کمک به کراتینین کمتر 7 بدون دیالیز هستند.

1. چای گیاهی

برای بیماران با کراتینین 7، اگر آنها التهاب شدید و فشار خون بالا، می توانید برخی از چای های گیاهی به افزایش تولید ادرار، که می تواند سطح کراتینین کمتر کمک کند. و چای های گیاهی رایج عبارتند از قاصدک چای ریشه، چای ابریشم ذرت، برگ گزنه چای، و غیره از آنجا که وضعیت بیماری خاص متفاوت از مورد به مورد خواهد بود، چرا بیماران نیاز به مقدار مناسب از چای های گیاهی، در مشاوره از دکتر خود.

برای یک لیست از چای های گیاهی خاص را برای شما، شما می توانید گزارش خود را از sjzhospitalrenal@hotmail.com شواهد اخیر ارسال یا به طور مستقیم ترک پیام. کارشناسان ما کمک خواهد کرد که تجزیه و تحلیل بیماری شما و پیشنهادات.





:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: