در مورد فرد در PKD باید توجه بیشتری به رژیم غذایی خاص پرداخت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در مورد فرد در PKD باید توجه بیشتری به رژیم غذایی خاص پرداخت

در مورد فرد در PKD باید توجه بیشتری به رژیم غذایی خاص لازم ترس رژیم غذایی فضایی بیمار PKD پرداخت، ما را از جزئیات لذت ببرید.

نکته اصلی این گوشت گوسفند چربی سدیم است.

سدیم می تواند فشار خون، که منجر به فشار خون بالا را افزایش دهد. فشار خون بالا مضر است و می تواند به کلیه ها در دراز مدت آسیب برساند. بنابراین، یک کم نمک در وعده های غذایی روزانه مورد نیاز است.

پایین چربی و کلسترول.

اضافه وزن و چاقی هستند سالم برای بدن ما، که می تواند خطر ابتلا به بیماری مانند فشار خون بالا، بیماری های قلبی و مشکلات قلبی و عروقی را افزایش نمی دهد.

فسفر و پتاسیم است.

فسفر و پتاسیم از بدن از طریق ادرار توسط کلیه حذف برای فیلتر کردن خون. بنابراین، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، عملکرد کلیوی به پتاسیم و فسفر کاهش می یابد همچنین نمی تواند حذف شود. PKD می تواند به نارسایی کلیه منجر کیست های بسیاری از رشد به آسیب کلیوی. در این مورد، آنها باید در مواد غذایی برای بیماران مبتلا به PKD کم پتاسیم و فسفر است لازم باشد. اما اگر کلیه آسیب دیده است نیست، بدون نیاز به جلوگیری از فسفر و مواد غذایی پتاسیم است.

Proteía.

برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه PKD، رژیم غذایی کم پروتئین باید به دنبال.

ویتامین و آهن است.

ویتامین ها می تواند برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک مفید، و آهن می تواند در پیشگیری و درمان کم خونی در PKD.

آب.

اگر تورم یا نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد رخ می دهد، آب باید به خوبی در زندگی محدود شده است.

در نتیجه، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک باید یک رژیم غذایی خاص داشته باشد، اما به آنچه به عنوان برنامه ریزی به دنبال رژیم غذایی، که بستگی به جنبه های خاصی از وضعیت بیمار. علاوه بر این، کافئین باید اجتناب شود زیرا آنها می توانند به رشد کیست های کلیه کمک می کند. بیشتر و یا هر گونه سوال، ترک یک پیام و یا تماس بگیرید پزشکی آنلاین در هر زمان، شما همچنین می توانید به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال ایمیل، همه می توانند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: